AndroidHealthClinic

Weer een vriendje erbij :)

Ja, maar vertel er dan ook bij hoe familie etc reageert. En vergeet helemaal niet dat in veel islamitische landen die keuzevrijheid niet eens bestaat.

ik hoef daar niks bij te vertellen want gaat om de islam,niet om sommige moslims die de wet overtreden.
en in sommige landen zijn ze minder tolerant dat klopt maar dan hoef je nog niet iedereen over 1 kam te scheren.in nederland zijn sommige wetten ook op het christendom gebaseerd ook al worden die met de jaren aangepast of niet meer toegepast.
zoals de wet tegen blasfemie,om een voorbeeld te noemen.

Niet iedereen heeft de keuze

In Marokko bv kan een moslima niet trouwen met een Jood of Christen

dat zijn de voorschriften van god die hebben we in tegenstelling tot de joden en christenen niet aan onze begeerten aangepast en dat gaan we ook niet aanpassen omdat het mensen als jij niet bevalt.

Omdat de meeste stromingen in de Drievuldigheid geloven, als je zegt dat God God is, Jezus God is, en de heilige geest God is, terwijl Jezus zegt de zoon van God te zijn en niet God.. nou ja dan heb je het niet echt meer over een monotheïstisch geloof.

Voor christenen is er wel degelijk een verschil tussen de drie. Om het heel simpel uit te leggen: Ze zijn te onderscheiden, maar niet te scheiden.

dat zijn de voorschriften van god die hebben we in tegenstelling tot de joden en christenen niet aan onze begeerten aangepast en dat gaan we ook niet aanpassen omdat het mensen als jij niet bevalt.

Het interpreteren van de Koran valt niet onder aanpassen naar je eigen begeerte?

ik hoef daar niks bij te vertellen want gaat om de islam,niet om sommige moslims die de wet overtreden.
en in sommige landen zijn ze minder tolerant dat klopt maar dan hoef je nog niet iedereen over 1 kam te scheren.in nederland zijn sommige wetten ook op het christendom gebaseerd ook al worden die met de jaren aangepast of niet meer toegepast.
zoals de wet tegen blasfemie,om een voorbeeld te noemen.

Ik wil zeker niet iedereen over één kam scheren, maar een moslim/moslima die "afvallig" wordt en daardoor in problemen komt met familie, vrienden etc, is eerder regel dan uitzondering denk ik - niet?

Maar jullie krijgen toch ook deze rechten in België en Nederland? :exactly:

Wel Cobra, daar heb je geen antwoord op hè

Ik zal u het antwoord zeggen: intolerantie tegenover niet-moslims

Ik wil zeker niet iedereen over één kam scheren, maar een moslim/moslima die "afvallig" wordt en daardoor in problemen komt met familie, vrienden etc, is eerder regel dan uitzondering denk ik - niet?

ik heb ze niet geteld....jij wel?

---------- Post toegevoegd Sat 2 Mar 2013 om 23:33 ----------

Wel Cobra, daar heb je geen antwoord op hè

Ik zal u het antwoord zeggen: intolerantie tegenover niet-moslims

wij maken gebruik van onze rechten en meesten houden zich aan de NLse wetten net zoals Nederlanders dat ook in islamitische landen moeten doen.

wij maken gebruik van onze rechten en meesten houden zich aan de NLse wetten net zoals Nederlanders dat ook in islamitische landen moeten doen.

Als wij de moslims in België en Nederland rechten geven, hoezo zouden jullie de Joden en Christenen en alle andere in de Islamitische landen geen gelijke rechten geven?

Zo bang dat jullie religie aan populariteit zal inboeten? :sad:

Als wij de moslims in België en Nederland rechten geven, hoezo zouden jullie de Joden en Christenen en alle andere in de Islamitische landen geen gelijke rechten geven?

Zo bang dat jullie religie aan populariteit zal inboeten? :sad:

daar gelden andere wetten dan in NL,in NL komen ook steeds meer wetten die speciaal op moslims gericht zijn.
lol ,aan populariteit inboeten?heb je de titel van dit topic wel gelezen?

daar gelden andere wetten dan in NL,in NL komen ook steeds meer wetten die speciaal op moslims gericht zijn.
lol ,aan populariteit inboeten?heb je de titel van dit topic wel gelezen?

in NL komen wetten voor moslims omdat NL een beschaafd land is. jood, moslim, christen, atheist, iedereen mag hier wonen en heeft gelijke rechten. Dat is net hetgene wat NL zo mooi maakt.

in de Islamitische landen is dit niet zo.

Waar zijn de mensen het gelukkigst denk je? In Amerika, Australië en Europa of in Noord-Afrika en het Midden Oosten? ;)

in NL komen wetten voor moslims omdat NL een beschaafd land is. jood, moslim, christen, atheist, iedereen mag hier wonen en heeft gelijke rechten. Dat is net hetgene wat NL zo mooi maakt.

in de Islamitische landen is dit niet zo.

Waar zijn de mensen het gelukkigst denk je? In Amerika, Australië en Europa of in Noord-Afrika en het Midden Oosten? ;)

er komen wetten tegen de islam.
ik denk dat ze in europa het gelukkigst zijn maar als noord afrika en het midden oosten goede politieke leiders had dan denk ik dat ze daar het gelukkigst zouden zijn.
dit heeft dus eigenlijk niks met islam te maken maar met mensenrechten en materiele zaken.

ik denk dat ze in europa het gelukkigst zijn maar als noord afrika en het midden oosten goede politieke leiders had dan denk ik dat ze daar het gelukkigst zouden zijn.
dit heeft dus eigenlijk niks met islam te maken maar met mensenrechten en materiele zaken.

Tegen? hoe bedoel je dat?

Hoezo tegen de Islam?

Bedoel je burka verbod?

Je moet toch begrijpen dat zoiets onmogelijk is? Stel nu, een gevangene ontsnapt, dan draagt die gewoon een burka en is die voor de rest van z'n leven vrij xD

Zoiets gaat toch niet. Veiligheid staat boven religie

Lekker 6x per dag met je reet omhoog en je b**kes richting mekka liggen brabbelen, dan heb je wat hoor.

Of stel nu, ik ga naar de voetbal gaan kijken naar Eendracht Aalst

Naast mij staan 2 vrouwen in burka

Opeens halen zij bengaals vuur boven om sfeer te maken. Alles wordt via camera geregistreerd om die mensen een stadion verbod te geven maar door die burka weten ze niet welke mensen het zijn

Terug
Naar boven