MuscleMeat

Weer een vriendje erbij :)

Hoezo tegen de Islam?

Bedoel je burka verbod?

Je moet toch begrijpen dat zoiets onmogelijk is? Stel nu, een gevangene ontsnapt, dan draagt die gewoon een burka en is die voor de rest van z'n leven vrij xD

Zoiets gaat toch niet. Veiligheid staat boven religie

ik begrijp dat als bijvoorbeeld de politie het nodig vind om je identiteit te checken dat dat moet kunnen.
maar om voor 10 a 20 mensen die in NL een burka dragen een wet in het leven te roepen vind ik te ver gaan.
dit zou ook niet zijn gebeurt als de pvv die anti-islam is er niet was geweest .
je hebt ook nog verbod op onverdoofd ritueele slacht en andere wetten.
dit allemaal onder het mom van veiligheid,dierenwelzijn,terrorismebestrijding..enz

ik begrijp dat als bijvoorbeeld de politie het nodig vind om je identiteit te checken dat dat moet kunnen.
maar om voor 10 a 20 mensen die in NL een burka dragen een wet in het leven te roepen vind ik te ver gaan.
dit zou ook niet zijn gebeurt als de pvv die anti-islam is er niet was geweest .
dit allemaal onder het mom van veiligheid,dierenwelzijn,terrorismebestrijding..enz

Dus jij wil dat dieren onverdoofd geslacht worden?

Ik vind het net een schande dat hier in België en Nederland in 2013 nog altijd geen goede verdoving op dieren worden gezet, gewoon omdat we het vlees dan nog kunnen exporteren naar moslimlanden. Ok, het zou onze landen opbrengsten doen mislopen maar so what? Het moet toch niet altijd om geld draaien

en sowieso, dieren laten slachten op basis van een religie is te gek voor woorden :roflol::roflol:

zit ik nu gatverdamme al jaren halal kip te eten terwijl ik haram kip wil eten

Waarom zou dat tever gaan? Als er maar 10 inbrekers in Nederland zouden zijn, dan zouden we ook geen antidiefstal-wet nodig hebben?
(no offence: ik wil burka-dragers niet met dieven vergelijken).

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 00:45 ----------

Ik vind het net een schande dat hier in België en Nederland in 2013 nog altijd geen goede verdoving op dieren worden gezet, gewoon omdat we het vlees dan nog kunnen exporteren naar moslimlanden. Ok, het zou onze landen opbrengsten doen mislopen maar so what? Het moet toch niet altijd om geld draaien

en sowieso, dieren laten slachten op basis van een religie is te gek voor woorden :roflol::roflol:

Mee eens.

Ik zou t wel fijn vinden, om eens tijdens een bad hair day in burka naar de winkel te gaan :roflol:

maar met mijn 1 meter 90 zou opvallen dat ik een man ben

waarschijnlijk zou het een hele verbetering zijn, jij met een burka.

de islamitsche slacht is diervriendlijker dan andere slacht.
waar is de vrijheid van godsdienst dan gebleven?
die wetten zijn alleen maar symboolpolitiek.

Waarom zou dat tever gaan? Als er maar 10 inbrekers in Nederland zouden zijn, dan zouden we ook geen antidiefstal-wet nodig hebben?
(no offence: ik wil burka-dragers niet met dieven vergelijken).

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 00:45 ----------

.

waarom doe je het dan?

wat als we nu eens allemaal onze prioriteiten veranderen en dieren zoveel mogelijk lijden proberen toe te brengen vooraleer we ze doden?

Ik vergelijk ze in die zin dat zowel burka-dragers als dieven ongewenst gedrag vertonen. Daar houdt de vergelijking dan ook op.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 00:55 ----------

wat als we nu eens allemaal onze prioriteiten veranderen en dieren zoveel mogelijk lijden proberen toe te brengen vooraleer we ze doden?

Dat is een gemene ANgelus, daarvan kun je moslims niet beschuldigen.

zo is het dus ook met de wetten in sommige islamitische landen maar dan gaat in hun geval religie boven de alles.

Maar dan wel op jullie achterste poten staan als jullie geen burka mogen dragen, maar het normaal vinden dat joden en christenen slechts 2de rangsburgers zijn in jullie landen

Leuke logica :)

Ik vergelijk ze in die zin dat zowel burka-dragers als dieven ongewenst gedrag vertonen. Daar houdt de vergelijking dan ook op.

QUOTE]

ongewenst in jullie ogen omdat het niet aan jullie wensen voldoet.terwijl een burkadraagster niemand lastig valt,niet aan andermans spullen komt.
is dus niet te vergelijken met een crimineel.

QUOTE]

ongewenst in jullie ogen omdat het niet aan jullie wensen voldoet.terwijl een burkadraagster niemand lastig valt,niet aan andermans spullen komt.
is dus niet te vergelijken met een crimineel.

Nee, dat vind ik een flauwe opmerking. Je mag ook niet met bivakmuts over straat.

Maar dan wel op jullie achterste poten staan als jullie geen burka mogen dragen, maar het normaal vinden dat joden en christenen slechts 2de rangsburgers zijn in jullie landen

Leuke logica :)

ik wil alleen aantonen dat hier andersgelovigen ook anders worden behandeld net als in islamitische landen.ik probeer niet het dragen van een burka te verdedigen want persoonlijk vind het ook te extreem maar respecteer het als iemand er wel voor kiest om het te dragen.

Terug
Naar boven