Fitness Seller

Weer gestopt met roken...

Dani

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
51
Lengte
1m64
Massa
58kg
Vetpercentage
16%
... geef me in godsnaam een sigaret!!!!!

:) Neh, valt alles mee. Wel weer wennen aan de kale koffie, dat wel.

suc6.. ;)

:thumb: goed bezig Dani. Ik wou dat mijn meisie ook stopte met roken. Ben zelf ook al 1 jaar gestopt en vind het maar wat vies als mijn vrouwtje er weer 1 opgestoken heeft :barf:

Succes Dani.

Succes ermee!!!

En nu vol houden, want roken is niet alleen slecht voor jezelf, maar zorgt ook nog es voor overlast voor andere :P

Hey, wat een toeval.
Ik waag sinds dit weekend ook maar weer eens een poging. :)

Succes d'r mee.

Succes meid :thumbs: En als je jezelf toch betrapt met een sigaret: Eens met je hoofd tegen de muur slagen, het zal wel vlug gedaan zijn.

Pumpin' zei:
Ik wou dat mijn meisie ook stopte met roken. Ben zelf ook al 1 jaar gestopt en vind het maar wat vies als mijn vrouwtje er weer 1 opgestoken heeft :barf:

That makes two of us...

Maaruh, suc6 Dani!!!

echt vreemd ik rook soms een pakje per avond en dan weer maanden niets, ik heb helemaal geen last van verslaving ofzo

Suc6 en volhouden !!

Hou vol meid !

Ach.. jij moet makkelijk kunnen stoppen. Je hebt een goed karakter en je bent slim genoeg, dus stoppen moet jou best lukken :)

Ik rookte een pakje daags en in Augustus is het 4 jaar dat ik er vanaf ben...en voor de prijs dat ik oprookte, heb ik mij een motorfietsje gekocht :coolnana:

Dus euhh, het is zeker te doen, want ik kan het ;) Toi toi Dani, u can do it !!!

Succes en volhouden he!

Man-Mountain zei:
echt vreemd ik rook soms een pakje per avond en dan weer maanden niets, ik heb helemaal geen last van verslaving ofzo

Ik meestal alleen in het weekend. Kan echt geen kwaad :)

En dani niet teveel cafeinne naar binnen jassen :D

Man-Mountain zei:

Tja eigenlijk kan ik ook nog steeds na 20 jaar roken een dag of twee drie helemaal niet roken. Als ik het druk heb en geen tijd, en 't vergeet te kopen.

Ik denk dat 't aan een bepaalde aangeboren aanleg ligt.

Man-Mountain zei:

Zeg, is eh, Dani een meisje? Stomme vraag maar ik dat 't is kort voor Daniel of zo. ??? ??? ???

Zo ja dan vraag ik of ik me wel t.o.v. haar heb gedragen als een heer......

:stupid:

Marc W zei:
Zeg, is eh, Dani een meisje? Stomme vraag maar ik dat 't is kort voor Daniel of zo. ??? ??? ???

bench is gay :D
nee Dani is een van de rijpere vrouwen van dbb :D

Marc W zei:

Whahahaha :roflol:

Bro, wat dacht je van haar avatar....? Ziet die r uit als een Daniel? :D

Terug
Naar boven