AndroidHealthClinic

Weer gestopt met roken...

Man-Mountain zei:

Vrouwen zijn goed in liegen over hun leeftijd. Meisjes van 15 zeggen dat ze twintig zijn, vrouwen van 35 zijn tien jaar lang midden twintig. Ja ja!!!

:p :p :p

Eigenlijk zijn vrouwen dus 20 jaar lang tussen de 20 en 25 ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dani zei:

Kom, kom....Er zijn heus wel vrouwen van dertig plus die ik leuk vind, maar de meesten zijn vooral qua lichaam niet meer zo aantrekkelijk (diplomatiek...). Nou ja de meeste mannen 30++ misschien ook wel (?) maar daar let ik dan niet op. Behalve op mijn eigen lichaam van boven de dertig dan, he?

:D

Marc W zei:
Kom, kom....Er zijn heus wel vrouwen van dertig plus die ik leuk vind, maar de meesten zijn vooral qua lichaam niet meer zo aantrekkelijk (diplomatiek...).

trust me, Dani wel ;)

/edit nu ben ik wel een 30+ man natuurlijk.

Gezien de aard van het gesprek zal het schroefbeest zich er ook eens ff mee gaan bemoeien.Dani is een wel volleerde jonge vrouw die haar stoppen met roken ervaring met ons wilt delen ....

GHEGEHGEHGE zit je nu de hele dag met een lolly in je mondje meis?
tja het schroefbeest is nog steeds erg ziek in ziijn koppie -x- dani

Donny25 zei:
Pffffff kom je uit een ei ofzo!!

Tja over smaak valt niet te twisten, ik vind leuk wat ik leuk vind, ik kan daar niet veel aan doen. Of moet ik in therapie van je of zo?

Dani zei:

Y hablando de corazones, mijita...:

"El cielo esta cansado ya de ver
La lluvia caer
Y cada ida que pasa es uno mas
Parecido a ayer
No encuentro forma alguna de
Olvidarte porque
Seguir amandote es inevitable
"

Que en el nombre del buen Dios es eso Dani? No me digas que eres latina o algo?? No vi eso, que es?

volhouden meid ,
maar van me was een half jaar gestopt die eikel maar is nu weer begonnen
dumbass :D

succes!!

Terug
Naar boven