AndroidHealthClinic

Weer gestopt met roken...

Rob G zei:
Whahahaha :roflol:

Bro, wat dacht je van haar avatar....? Ziet die r uit als een Daniel? :D

Ja, maar, benchMarc ziet er toch ook niet uit als Alizee? Toch?

En ik niet als die in perverse stand liggende barbiepop links boven?

:grin:

Ik rook af en toe een peukie met het stappen. Voor de rest rook ik niet en heb ik er ook geen behoefte aan. Ik vind het zelf heel erg smerig als een collega om 7 uur in de ochtend een peuk opsteekt (dan drink ik liever een shakie :))

Niettemin wens ik je veel succes dani en ik hoop dat het je gaat lukken. Hou ons op de hoogte.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de steun mannen. Gaat helemaal goedkomen :)
Ik was 2 jaar terug al gestopt maar een paar weken terug (stress stress stress...idd k*tsmoes) weer stiekum aan begonnen. Ben er sinds afgelopen vrijdag weer helemaal klaar mee, vieze stinkdingen. Maar ondertussen wel dat stemmetje heh ... :)

Overigens weiger ik mezelf te bestempelen als rijpere vrouw en verwacht dit van jullie ook niet heren. De eerste de beste die ik dat nog een keer hoor zeggen leg ik mijn rollator in zijn nek!

Dani zei:
Bedankt voor de steun mannen. Gaat helemaal goedkomen :)
Ik was 2 jaar terug al gestopt maar een paar weken terug (stress stress stress...idd k*tsmoes) weer stiekum aan begonnen. Ben er sinds afgelopen vrijdag weer helemaal klaar mee, vieze stinkdingen. Maar ondertussen wel dat stemmetje heh ... :)

Overigens weiger ik mezelf te bestempelen als rijpere vrouw en verwacht dit van jullie ook niet heren. De eerste de beste die ik dat nog een keer hoor zeggen leg ik mijn rollator in zijn nek!
Rijpere vrouw? Nee hoor, enkel goed ontwikkelde vrouw :eyebrow:

ja jongens, een beetje respect voor onze eigen dbb-MILF :D

ok dani, je bent een hitsig tiener-meisje

(tenminste op je avatar lijk je toch wel tussen de 17-25 zoiets ;))

Laatst bewerkt:
Man-Mountain zei:
echt vreemd ik rook soms een pakje per avond en dan weer maanden niets, ik heb helemaal geen last van verslaving ofzo

Je bent dus een kaars, die rookt ook alleen bij 't uitgaan. :)

Anyway, sterkte Dani. Ik ben in november '99 gestopt na 4 jaar lang 1,5 pakje per dag te hebben gerookt.

Ik vind een dame boven de 30 helemaal niet rijp. Als iemand boven de 50 wordt dan is het inderdaad rijp.

Het is maar net hoe je eruit ziet en voelt. Ik wordt dit jaar 30 maar zo voel ik me helemaal niet. Ook ziet ik er jonger uit dan mijn leeftijdsgenoten :)

Emile zei:
Ik vind een dame boven de 30 helemaal niet rijp. Als iemand boven de 50 wordt dan is het inderdaad rijp.

Het is maar net hoe je eruit ziet en voelt. Ik wordt dit jaar 30 maar zo voel ik me helemaal niet. Ook ziet ik er jonger uit dan mijn leeftijdsgenoten :)
Dan ben jij bij deze ook een hitsige BB MILF :D

@Mark W: is van een paar mnd terug

Dani zei:
Dan ben jij bij deze ook een hitsige BB MILF :D

@Mark W: is van een paar mnd terug

Jah Dani, wanneer kunnen we van jou eens wat up to date piccie's verwachten...?

Of misschien zelfs een paar leuke milf-hunter filmpjes? :D

jah idd Dani, breng het board naar een hoger plan!

Briljant plan! :D
Denk dat ik toch maar bedank.

Terug
Naar boven