XXL Nutrition

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Haha, uiteraard ga ik niet hints kopieren/overnemen zodat het te makkelijk is geworden. Ik zal proberen een beetje creatief te zijn in de hints en een nieuwe twist te geven, zijn idee van links in een plaatje editen was natuurlijk geniaal.

Ja dat vond ik ook. Check nu gewoon de source code even snel als er een verhaaltje is XD.

Veel succes ermee ben benieuwd.

In.
Ik ga Max wel effe pm sturen.. misschien doet ie toch nog mee

Ik ga hem ook smeken.

(Net een kleine glimlach toen ik zag dat je mee doet)

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 22:26 ----------

Oja no homo!!

:roflol: heb ook zo'n gevoel dat ik niet lang in t spel blijf & de wolf me de 1ste nacht al opeet :roflol:

Kunnen we ook niet invoeren dat spelers die meedoen ook daadwerkelijk posten. Anders krijg je zometeen weer een inactieve groep waar je niks van weet.

Count me in, altijd leuk met mij erbij :trollface:

leuk spelletje daar straks Jorgy :D Alleen weer jammmer da tik zo snel eruit lag. Communicatie tussen ons was echt wel goed ;)

hehe ...en p.s. je mag nog niet op me stemmen :laugh:

Ik stem op mezelf

Schrijf mij er ook maar bij, zal weer wat actiever dan het vorige spel spelen

• Topic Starter Topic Starter
Beginpost is geupdate. Kleine twist aan de invulling v/d personage's, maar ik denk dat het zo duidelijk/leuk is. Nu heeft burgemeester en anarchist iets meer betekenis gekregen en zijn de wincondities iets duidelijker. Ook is er een nieuwe, leuke rol toegevoegd: de leugenaar.

Komop mensen, join! Deze editie gaat extra leuk worden, met verhaaltjes EN met de ervaring opgedaan uit vorige games (hoog nivo). EN ik doe zelf niet mee ;)
Ik hoop op ong. 30 personen.

Laatst bewerkt:
Beginpost is geupdate. Kleine twist aan de invulling v/d personage's, maar ik denk dat het zo duidelijk/leuk is. Nu heeft burgemeester en anarchist iets meer betekenis gekregen en zijn de wincondities iets duidelijker. Ook is er een nieuwe, leuke rol toegevoegd: de leugenaar.

Komop mensen, join! Deze editie gaat extra leuk worden, met verhaaltjes EN met de ervaring opgedaan uit vorige games (hoog nivo). EN ik doe zelf niet mee ;)
Ik hoop op ong. 30 personen.
Mooi die herschrijvingen van de rollen, erg duidelijk :).

• Topic Starter Topic Starter
Jongens, we doen het ditmaal iets anders.

De mensen die mee willen doen met weerwolf editie 4 worden geacht een stem uit te brengen op een medespeler voor het burgemeesterschap. Dit moet dus in dikgedrukt. Dit kan overigens niet op jezelf! Stemmen kan tot dinsdag 18:00 's avonds!!! De persoon met de meeste stemmen zal dus de rol: burgemeester vervullen. Om verwarring te voorkomen, deze stemronde is nog een 'goede' stemronde. De stemrondes hierop volgen zijn voor het aanwijzen van een inwoner die VERMOORD gaat worden.

De burgemeester is een charismatisch man, en wordt door de bevolking boven anderen verkozen als een leider. De burgemeester is een rol die door iedereen bekend is, maar wat ze niet weten is dat hij zowel goed als kwaad kan zijn. Bovendien heeft hij de power 'het laatste woord', als 2 personen evenveel stemmen tegen hebben, geeft de stem van de burgemeester de doorslag. Dit is een leuke rol, en alleen mensen die op de inschrijvinglijst staan zijn beschikbaar om op te stemmen, laat dit dus ook extra motivatie zijn voor mensen om nu zo snel mogelijk in te schrijven!

Nice man! Volgens mij ga je dit spel weer richting het niveau van kwarkvarken brengen.

z1000 for president

Terug
Naar boven