AndroidHealthClinic

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Zet remi even op de lijst voordat hij zich bedenkt!

Over het stemmen ga ik even over nadenken.

Je hebt me er nog niet bij gezet ;)

Had al in deel 3 gezegd dat ik er weer bij zou zijn.

Bij deze : In.
Ben nu al jager en heks geweest, burgemeester lijkt me wel wat voor mij :cool:

mag ik homo zijn? No homo

Dan is de vraag wie wil met mij lepeltje lepeltje liggen?:D No homo

Ik ben niet bang :cool:

Props voor het verhaal Markie! Lijkt me echt leuk maar ik zou er teveel tijd aan spenderen ipv aan mijn examens :D. Hopelijk komt er hierna nog een versie :).

• Topic Starter Topic Starter
Props voor het verhaal Markie! Lijkt me echt leuk maar ik zou er teveel tijd aan spenderen ipv aan mijn examens :D. Hopelijk komt er hierna nog een versie :).

Hehe jammer, maar begrijpelijk.

Mensen, tot 18:00 kan er gestemd worden op de burgemeester, ik tel tot nu toe maar 1 stem. Kies op mensen uit de lijst van inschrijvingen.

Mijn stem zal ik plaatsen om 17.30

Leuke twist die rol van leugenaar, de precieze rol van de jager is mij alleen nog niet helemaal duidelijk. Als de jager een bewoner beschermt maar de wolf kiest die bewoner uit, gaat de wolf dan dood? Of faalt de wolf alleen? En als de jager een bewoner beschermt terwijl hij zelf die nacht wordt aangevallen door de wolf, is hij dan wel gewoon dood? Of kan de jager er alleen uit door stemming?

Ik stem trouwens Z1000 als burgemeester, misschien zingt hij het dan langer uit dan de vorige editie.

Maakt mij eerlijk gezegd geen drol uit wie de burgemeester is. Ik ben Belg, ik ben gewend om geen regering te hebben :D

Z1000 for president. Dat is mijn stem, kan helaas niet dikdrukken op mijn telefoon.

Z1000 heeft het eigenlijk wel verdiend, laatste pot was hij jager en gelijk weggestemd.

Van mij mag Z1000 burgemeester zijn !

Denk dat z1000 liever wolf ofzo is gasten :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 10:21 ----------

Subgenius verdiend presidentschap

z1000 burgemeester, en dan met zen allen weer op hem stemmen de eerste ronde

:roflol:

Terug
Naar boven