XXL Nutrition

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

  • Topic starter X.
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 56K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Ik was trouwens echt 100% zeker dat jij corrupt was :p
Echt een mind**** achteraf.

:roflol::roflol::roflol:

Ik was ****ing eerlijk. heb steeds de waarheid gewoon verteld.

Maarja niemand wou me geloven.

En kwam er pas vandaag achter dat de Dudemeister mijn bodyguard was.
 
Nice.
Zeer zeker mooie en goed doordachte hints.

Mijn keuze voor bikers nu was gedeeltelijk een gok. Ik had het vermoeden dat de wolf een speler was die zichzelf minder in de picture had gesteld, dat hij het geworden is was gewoon geluk hebben.
En omdat in vorige edities vaak duidelijk stond beschreven als de heks had gekeken maar niks had gevonden vermoedde ik eigenlijk ook dat ik de gek was en vertrouwde ik jorgy en mack dus nog steeds niet.

En dan ben ik inderdaad in het begin door het oog van de naald gekropen.
Had een mooie kill voor je geweest als je doorgezet had.
 
Erg vreemd vond ik de stemming van dag 4 op Rob. Woopy de cultist stemde op Rob zelf (natuurlijk uit angst dat hij anders exposed zou raken als Rob eruit zou gaan, maar als alle cultisten samenwerkten, hadden ze de overmacht in stemmen). Als de cultisten beter samenwerkten en actiever waren (Topsycret), was er een burger uitgegaan, en was het een stuk spannender geworden.

Mijn redenatie was dat Rob overduidelijk cultist was door zijn reacties na de vorige stemming, en de stemmen op Billy nergens over gingen, en dat als ik ook op Billy stemde, iedereen zowat zeker kon zijn dat ook ik cultist was. Leek me niet verstandig, aangezien we toch al met niet erg veel meer waren. Het beste leek me dus om toch minstens mezelf nog even wat minder verdacht te maken, om dan in de volgende rondes nog wat verwarring te kunnen zaaien.
Of het de beste strategie was, weet ik niet. Mijn mede cultisten waren het alleszins niet met mij eens. Misschien ook daardoor dat Jorgy niet veel zin meer had. Mij persoonlijk leek het alleszins de beste keuze.
 
Nice.
Zeer zeker mooie en goed doordachte hints.

Mijn keuze voor bikers nu was gedeeltelijk een gok. Ik had het vermoeden dat de wolf een speler was die zichzelf minder in de picture had gesteld, dat hij het geworden is was gewoon geluk hebben.
En omdat in vorige edities vaak duidelijk stond beschreven als de heks had gekeken maar niks had gevonden vermoedde ik eigenlijk ook dat ik de gek was en vertrouwde ik jorgy en mack dus nog steeds niet.

En dan ben ik inderdaad in het begin door het oog van de naald gekropen.
Had een mooie kill voor je geweest als je doorgezet had.
Yep wou er zeker van zijn dat ik geen cultist eruit stemde, dus killde ik maar thielen omdat ik zeker wist dat hij geen cult was :p. Ik maak tegenwoordig alleen maar slechte keuzes:rolleyes:
 
Ik wist echt srs wie de wolf was. Dacht eerst dat whoopy en goodguy was.
 
Ik wist echt srs wie de wolf was. Dacht eerst dat whoopy en goodguy was.

Ik twijfelde tussen whoopy en bikers als wolf...

Had nog op Bikers gestemd op dag 2, alleen kreeg niet de nodige steun waardoor ik switchte naar Orgineel om mn eigen leven te redden :)..

Dacht ook serieus dat jij corrupt was :roflol: Ben ook een beetje verbaasd over sommige keuzes die je gemaakt hebt... zoals op mij stemmen nadat ik de hint revealde van "Remi Jag"waaruit bleek dat ik de jager was :roflol:
 
Jammer dat er niemand meeging met mijn ecto jorgboy hint!

Blij dat we gewonnen hebben en makrot erg goed gedaan!
 
Waarom ben ik dood, was Z1000 wel corrupt, ik was srs bodyguard !!!!!!!!11 trouwens dat jullie mij als evil beschouwden begrijp ik, ik dacht dus ook dat Z1000 evil was, dus heb ik ook evil gespeeld en Z1000 in elk opzicht gesteund, waaronder de dood van REmi
 
Ik twijfelde tussen whoopy en bikers als wolf...

Had nog op Bikers gestemd op dag 2, alleen kreeg niet de nodige steun waardoor ik switchte naar Orgineel om mn eigen leven te redden :)..

Dacht ook serieus dat jij corrupt was :roflol: Ben ook een beetje verbaasd over sommige keuzes die je gemaakt hebt... zoals op mij stemmen nadat ik de hint revealde van "Remi Jag"waaruit bleek dat ik de jager was :roflol:

Ja maar jij viel echt constant aan.
EN doen in de 2e ronde. Ineens al die stemmen die jouw redde op de laatste minuten.

Was verdacht bro.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 22:27 ----------

Waarom ben ik dood, was Z1000 wel corrupt, ik was srs bodyguard !!!!!!!!11 trouwens dat jullie mij als evil beschouwden begrijp ik, ik dacht dus ook dat Z1000 evil was, dus heb ik ook evil gespeeld en Z1000 in elk opzicht gesteund, waaronder de dood van REmi

Dit bewijst maar weer, dat we NIEt samen speelde.
Zoals anderen wel beweerde
 
Momenteel bekijken: 3 gebruiker(s) (2 leden en 1 gasten) dit topic
Suicide Sid

Ouwe poepstamper!!!!
 
**** this shit, steek het weerwolven-spel ergens waar de zon niet schijnt hé mannen.

Dat op het einde andere mensen verdacht werden gemaakt is bullshit, er waren al minstens 4 stemmen op mij en buiten markrot op z1000 was er nog niet gestemd. Dan heb je enkel nog woopy en bikers die niet op mij zouden stemmen, maar de rest zou allemaal volgen. Ik lag er deze nacht uit, en dan heb je nog één cultist over en de wolf over, die het zouden moeten opnemen tegen 6/7 goeden.

Dat is het spel ten einde heb gemaakt om aan het volgende te kunnen beginnen, is ook zever want ik speel het volgende spel niet eens mee.

Anyway, dat TopSycret niet eens meespeelt, bikers een cultist op eet ipv thielen, remi of een andere duidelijke burger en dat de ene cultist op een andere stemt is natuurlijk allemaal wel door de vingers te zien.

Yes mad :mad:

/ragemode
 
Laatst bewerkt:
**** this shit, steek het weerwolven-spel ergens waar de zon niet schijnt hé mannen.

Dat op het einde andere mensen verdacht werden gemaakt is bullshit, er waren al minstens 4 stemmen op mij en buiten markrot op z1000 was er nog niet gestemd. Dan heb je enkel nog woopy en bikers die niet op mij zouden stemmen, maar de rest zou allemaal volgen. Ik lag er deze nacht uit, en dan heb je nog één cultist over en de wolf over, die het zouden moeten opnemen tegen 6/7 goeden.

Dat is het spel ten einde heb gemaakt om aan het volgende te kunnen beginnen, is ook zever want ik speel het volgende spel niet eens mee.

Anyway, dat TopSycret niet eens meespeelt, bikers een cultist op eet ipv thielen, remi of een andere duidelijke burger en dat de ene cultist op een andere stemt is natuurlijk allemaal wel door de vingers te zien.

Yes mad :mad:

Je mag niet klagen, omdat ik dacht dat z1000 corrupt was heb ik opzettelijk evil gespeelt, en getracht dit te verbergen. :D, uiteindelijk kreeg ik schijt omdat ik op school expeditie moest, en ben ik met de goeden meegegaan, wat bleek Z1000 was ook gwn eerlijk :D, iedereen heeft wss gewoon een hekelijk aan Remi gehad, daarom moest hij vallen :roflol:
 
**** this shit, steek het weerwolven-spel ergens waar de zon niet schijnt hé mannen.

Dat op het einde andere mensen verdacht werden gemaakt is bullshit, er waren al minstens 4 stemmen op mij en buiten markrot op z1000 was er nog niet gestemd. Dan heb je enkel nog woopy en bikers die niet op mij zouden stemmen, maar de rest zou allemaal volgen. Ik lag er deze nacht uit, en dan heb je nog één cultist over en de wolf over, die het zouden moeten opnemen tegen 6/7 goeden.

Dat is het spel ten einde heb gemaakt om aan het volgende te kunnen beginnen, is ook zever want ik speel het volgende spel niet eens mee.

Anyway, dat TopSycret niet eens meespeelt, bikers een cultist op eet ipv thielen, remi of een andere duidelijke burger en dat de ene cultist op een andere stemt is natuurlijk allemaal wel door de vingers te zien.

Yes mad :mad:

/ragemode

Kerel in het echt is het vaak 1/2 wolven (met maar 1 kill per nacht) en met veel minder overlegopties tegen 10 of meer goeden dus geloof mij maar dat het kan.

In het originele spel is het ook best moeilijk voor de dark side om te winnen.
 
Al met al vond ik het weer een geslaagd spelletje.

Denk alleen dat Z1000 gewoon de hele pot Markrot getrollt heeft, zeggen dat ie good was ;)

Had echt verwacht dat Mack10 cult of wolf was, zat er goed naast.
 
Vooral de eerste 2 rondes was de verwarring erg groot. De stemmingen tussen Remi en Sub, gevolgd door die tussen Remi en Orgineel, waren voor de cults geweldig. Beetje jammer wel dat de verwarring zo groot was dat zelfs de wolf niet wist wie die moest opeten (Biobeast) :D
 
Mijn redenatie was dat Rob overduidelijk cultist was door zijn reacties na de vorige stemming, en de stemmen op Billy nergens over gingen, en dat als ik ook op Billy stemde, iedereen zowat zeker kon zijn dat ook ik cultist was. Leek me niet verstandig, aangezien we toch al met niet erg veel meer waren. Het beste leek me dus om toch minstens mezelf nog even wat minder verdacht te maken, om dan in de volgende rondes nog wat verwarring te kunnen zaaien.
Of het de beste strategie was, weet ik niet. Mijn mede cultisten waren het alleszins niet met mij eens. Misschien ook daardoor dat Jorgy niet veel zin meer had. Mij persoonlijk leek het alleszins de beste keuze.

Jij hebt het echt goed gespeeld. Moest jij ook op Billy hebben gestemd was je ook verdacht. Een cult opofferen was een bazemove. Had niet verwacht dat je cult was.

Fijne hints ook in het verhaal markrot. Vind het wel jammer dat ik er toen niet opkwam. Maar het heerlijke aan het spel is ook dat je gewoon zelf hints in het verhaal kan "maken" en die met voldoende overtuigingskracht ook kan overbrengen aan andere mensen. :D
 
Jij hebt het echt goed gespeeld. Moest jij ook op Billy hebben gestemd was je ook verdacht. Een cult opofferen was een bazemove. Had niet verwacht dat je cult was.

Fijne hints ook in het verhaal markrot. Vind het wel jammer dat ik er toen niet opkwam. Maar het heerlijke aan het spel is ook dat je gewoon zelf hints in het verhaal kan "maken" en die met voldoende overtuigingskracht ook kan overbrengen aan andere mensen. :D

Moet er wel logica in zitten. En bij de meeste van mijn ECHTE hints was het al in heel veel manieren te interpreteren. Zelfs als jullie hem gewoon hadden gevonden. Alleen heel sommige hints waren echt concreet, maar die waren dan weer moeilijk te vinden (de hoofdletters, de anagrammen). Was echt de bedoeling van een handvat, niet de bedoeling dat ik per ongeluk de wolf weggeef ofzo :p
 
Vraag me nog steeds af of dat per ongeluk was :roflol:
 
Back
Naar boven