- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx markrot, de meest epic wolfgame is op een deceptie uitgelopen. bedankt voor de mooie verhalen en medespelers bedankt voor het meespelen als ze meededen. t*ring wat heb ik de pest aan mensen die ingeschreven staan maar niet meespelen.. yes I'm mad.
en jorgy, tis niet alleen jouw schuld
Ook wel respect voor remy trouwens die al vermoedens had naar bikers toe ergens in de 2e ronde. Weet niet hoe die dat raadde maar was wel knap.

Ik zal nu een nieuw topic openen.. Ik zal deel 5 leiden.
De beste speler van dat potje wint een pot Whey Perfection of Isolaat Perfection.
Zal zo een link plaatsen ernaar toe.
Markrot... Leuke verhalen trouwens ben welbenieuwd naar de verstopte hint

Ik hoop dat maxi weer meedoet in de volgende en andere spelers die nu voor t eerst meededen en actief waren. zonde dat remi in principe uit t spel is in de volgende
Sorry man. Heb het veel te druk en ben eigenlijk ook wel een beetje erop uitgekeken. Maar het trollen blijft leuk hehe.

Sorry man. Heb het veel te druk en ben eigenlijk ook wel een beetje erop uitgekeken. Maar het trollen blijft leuk hehe.

Uit de hints werd ik niet veel wijzer, had verwacht dat buffalo billy het meisje wasIk doe zowiezo weer mee Remi.
Was het meisje overigens, voor degene die het niet doorhad.
Had wel een paar hints erover laten vallen, maar de wolf heeft het niet gezien in ieder geval![]()

Leuk dat je er toch nog een mooi verhaal van gemaakt hebt Markrot
Groeten,
Een ecto van 1m65 bij 90kg![]()