AndroidHealthClinic

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Thx markrot, de meest epic wolfgame is op een deceptie uitgelopen. bedankt voor de mooie verhalen en medespelers bedankt voor het meespelen als ze meededen. t*ring wat heb ik de pest aan mensen die ingeschreven staan maar niet meespelen.. yes I'm mad. :(

en jorgy, tis niet alleen jouw schuld

Ik hoop dat maxi weer meedoet in de volgende en andere spelers die nu voor t eerst meededen en actief waren. zonde dat remi in principe uit t spel is in de volgende

Ook wel respect voor remy trouwens die al vermoedens had naar bikers toe ergens in de 2e ronde. Weet niet hoe die dat raadde maar was wel knap.

Tanx m8 ;)

Ik zal nu een nieuw topic openen.. Ik zal deel 5 leiden.

De beste speler van dat potje wint een pot Whey Perfection of Isolaat Perfection.

Zal zo een link plaatsen ernaar toe.

Markrot... Leuke verhalen trouwens ben welbenieuwd naar de verstopte hint

Vanwege nieuwe pagina, hier nog een x

Ik ben er een volgende ronde niet bij denk ik.
Kan niet garanderen dat ik actief genoeg mee kan doen en dan vind ik het ook zonde om me in te schrijven.

WTF ik was niet corrupt

Misschien dat ik ronde 6/7 wel wil leiden, hangt er een beetje vanaf.

Kruipt er veel tijd in, Markrot/Maxiamento?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.549
Fijn dat je het over wilt nemen Remi.

Ik ben nu even aan het werken aan mijn nabeschouwingspost, momentje aub ;) Dan is er nog wat ruimte open voor discussie.

2v1nghx.jpg

Ik hoop dat maxi weer meedoet in de volgende en andere spelers die nu voor t eerst meededen en actief waren. zonde dat remi in principe uit t spel is in de volgende

Sorry man. Heb het veel te druk en ben eigenlijk ook wel een beetje erop uitgekeken. Maar het trollen blijft leuk hehe.

Ik doe zowiezo weer mee Remi.

Was het meisje overigens, voor degene die het niet doorhad.

Had wel een paar hints erover laten vallen, maar de wolf heeft het niet gezien in ieder geval :D

Alleen mack10, kane, Jaap Ja, Luc M en IMBAatwork hebben het overleefd.

Wat win ik?

Ik doe zowiezo weer mee Remi.

Was het meisje overigens, voor degene die het niet doorhad.

Had wel een paar hints erover laten vallen, maar de wolf heeft het niet gezien in ieder geval :D
Uit de hints werd ik niet veel wijzer, had verwacht dat buffalo billy het meisje was :p

Leuk dat je er toch nog een mooi verhaal van gemaakt hebt Markrot :D

Groeten,
Een ecto van 1m65 bij 90kg :p

Dat gebeure? Ik volg niet :p

Terug
Naar boven