AndroidHealthClinic

Breaking News Weerwolf game 30: Dood en verderf in Modsbroek.

Whut, iets tegen piraten, dikke ?! :mad:

Nou zie liever iets als weerwolfgame 30: Sex, drugs & rock en roll.

Lees liever verhalen als...Tremendes snoof nog een lijntje terwijl hij, tegelijkertijd met zijn door de coke afhangende linkeroog naar de deur van het etablissement keek of er nog wat swaffelbaars binnen kwam. Gisteren was het een top dag namelijk. 4x geswaffeld inclusief de toiletjuffrouw, al was dat meer bedoeld als afschudden maar who de **** cares op het hoofd is op het hoofd.

Dan dat ik moet lezen...Sanca was dolblij met zijn nieuwe zwaard en in combinatie met het in piratenland modieuze ooglapje en dito zorgvuldig gekweekt gezichtsbeharing voelde hij zich echt roodbaard, jammer dat je goed kon zien als hij liep dat hij als kind niet ingeënt was voor kinder polio.

Dan dat ik moet lezen...Sanca was dolblij met zijn nieuwe zwaard en in combinatie met het in piratenland modieuze ooglapje en dito zorgvuldig gekweekt gezichtsbeharing voelde hij zich echt roodbaard, jammer dat je goed kon zien als hij liep dat hij als kind niet ingeënt was voor kinder polio.

klinkt goed

Lees liever verhalen als...Tremendes snoof nog een lijntje terwijl hij, tegelijkertijd met zijn door de coke afhangende linkeroog naar de deur van het etablissement keek of er nog wat swaffelbaars binnen kwam. Gisteren was het een top dag namelijk. 4x geswaffeld inclusief de toiletjuffrouw, al was dat meer bedoeld als afschudden maar who de **** cares op het hoofd is op het hoofd.

:roflol:

Weerwolf game 30: Titel onder voorbehoud

Haha in for epic drug cartel stories

• Topic Starter Topic Starter
Jeetje, wat een ideeën allemaal :$

Lees liever verhalen als...Tremendes snoof nog een lijntje terwijl hij zijn door de coke aftakelende lichaam naar de deur van het etablissement sleepte om te kijken of er nog wat pooiers binnen kwamen. Gisteren was het een top dag namelijk maar vandaag had hij zn dagelijkse dosis nog niet verdiend. 4x geswaffeld door de toiletheer, al was dat meer bedoeld als afrukken maar who de **** cares, 50bucks is 50bucks.

Dan dat ik moet lezen...Sanca was dolblij, het verse bloed op zijn nieuwe zwaard en in combinatie met het in piratenland gevreesde ooglapje en dito zorgvuldig gekweekt gezichtsbeharing voelde hij zich echt blauwbaard, je kon goed zien dat hij als kind al plunderde en moordde.

Moeilijke keuze

Weerwolf game 30: Titel onder voorbehoud

Hahaha.. Uhu..

Haha:D

Wanneer organiseer jij een game dan? Zie al dat er goede verhalen in zitten.

En wat is daar anders aan dan normaal??

Ik vond ook die game met Bryce wel leuk met de homo's.
En dan met veel anale vernederingen in de verhalen :p

No homo

Verschrikkelijk.. Ik ben geen homohater, maar een game met anale vernederingen daar pas ik wel voor :o

Terug
Naar boven