MuscleMeat

Breaking News Weerwolf game 30: Dood en verderf in Modsbroek.

• Topic Starter Topic Starter
In natuurlijk.

Maar waarom geen drie kampen dan als je dat wilt (staat helaas in je bericht)? Dat waren toch gewoon leuke games?

:D

even kijken hoe dat gaat lopen. Ben in elk geval ermee bezig, vanavond krijgen jullie de rollen binnen en het verhaalverloop.

Dit keer ga ik het professioneel aanpakken. Heb een kladblok gekocht bij de action.

Hahah ik ga indd ook maar eens alles bijhouden in excel, wellicht dat ik het dan wel ga begrijpen :p

:roflol:

---------- Toegevoegd om 10:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:59 ----------

Ik heb de op aangepast in het begin en vraag jullie goed te kijken naar de enigzins aangepaste rol van jager en burgemeester

Cultkamp:

De weerwolf: Gevreesd door de burgers en geliefd door de cults mag deze elke nacht iemand verslinden volgens de normale regels, de wolf zal mij een naam door sturen naar de spelleider. Deze zal kijken of de kill door kan gaan in verband de inspraak van de jager en we kunnen weer verder.

De cults Weten wie de cults en de wolf zijn, maar de wolf weet niet wie de cults zijn.

Het goede kamp

Burgerrol Heeft geen speciale krachten maar is een waardevolle toevoeging aan het spel door elke dag de kans te krijgen door middel van stemming de wolf uit het dorp te krijgen.

Het meisje
Mag elke nacht gluren naar de wolf waardoor zij een hint krijgt over de wolf maar de wolf ook over haar.

De jager Mag elke nacht een burger beschermen, en (let op let op, dit is nieuw enzo) elke oneven nacht op pad gaan om de wolf te proberen killen. Hij heeft echter ook de keuze om iemand deze nacht te beschermen waardoor hij niet op pad mag gaan om iemand te killen. Oneven nacht gaat overigens pas in in nacht 3.

De gek Door middel van kop of munt zal bepaald worden of hij denkt een jager of een meisje te zijn, zeer komisch natuurlijk voor iedereen behalve voor de gek zelf na afloop ^^.

Neutraal

De burgemeester Deze zal in plaats van een stemming wie er uit moet de eerste dag gekozen worden door het volk nadat de spelleider de rol verdeling al heeft gegeven.

Dus in de eerste dag zal er worden gestemd wie er de burgermeester zal worden in plaats van iemand weg te stemmen. De rolverdeling is al gemaakt die dag en er is dus een kans dat de dubbele stem naar een cult, wolf of burger kan gaan.

Winconditie

Wanneer de wolf dood is overwinnen de burgers, wanneer de cults een meerderheid behalen de Cults en Wolf.

Wat betreft als de jager een poging wilt wagen om de wolf te killen..Neem ik aan dat hij jou de naam doorgeeft maar wat als dat een burger ofzo blijkt te zijn, is het dan een kill of gewoon mis?

Wat betreft als de jager een poging wilt wagen om de wolf te killen..Neem ik aan dat hij jou de naam doorgeeft maar wat als dat een burger ofzo blijkt te zijn, is het dan een kill of gewoon mis?

Dan schiet hij een burger dood inderdaad.

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

Inschrijving sluit om 12 uur overigens, wat mij betreft wel genoeg spelers zo.

Kan ik mooi de rollen verdelen en het volk een burgemeester kiezen.

Ook een mooie oplossing voor de wanorde op dag 1. Congrats.

Lol, dus de wolf kan ook burgemeester worden... Interessant :)

Inschrijving gesloten
rollen zijn verdeeld zal nu iedereen pmen

Yeah buddy :hornyna::hornyna::hornyna:

Verhaal dag 1: Een nieuwe burgemeester

De bewoners van het ooit zo vredelievende weerwolfdorp lagen allemaal in coma van de festiviteiten van het afgelopen weekend, allemaal leuk en wel tot er ontdekt was dat de burgemeester zoek was. Volgens zijn minnares was haar positie die nacht een stuk anders en was er een 3e in het spel, een man zelfs die op zijn eigen wellustige manier met hem omging.

Ze mocht eigenlijk alleen maar toekijken, iets wat ze totaal niet gewend was en ze daarom snel de benen nam naar huis toe. Echter is zij de laatste die de moordenaar zag van de burgemeester en bleek het wolvenkostuum geen vermomming te zijn of rare trip maar de echte werkelijkheid.

De Burgemeester had kennelijk geen spijt van zijn beslissing en werd de volgende namiddag dood gevonden met een grote grijns op zijn gezicht en een misvormd tsja hoe zou je dat moeten omschrijven, het leek nog wel het meest op een vagina nu het ooit zo edele geslachtsdeel van ons vaderfiguur.

Het is nu dus tijd om een nieuwe burgemeester te stemmen onder het volk, waarvan enkele niet zo onschuldig zijn als ze lijken en anderen ware engels zijn. De tijd gaat nu in om te stemmen tot 8 uur deze avond. Veel plezier met het overleggen en stemmen op jullie nieuwe burgemeester.

Succes allen

movies_frank_donnie_darko_1.jpg

Wat gebeurt er als iedereen op zichzelf stemt :p?

Het is nu dus tijd om een nieuwe burgemeester te stemmen onder het volk, waarvan enkele niet zo onschuldig zijn als ze lijken en anderen ware engels zijn.
De mensen met een Engelse naam zijn sowieso goed dus.

IMBA, Tremendes, Jorgyboy, HillR en Alley Cat natuurlijk. :cool:

Zitten er eigenlijk hints in?

Succes aan iedereen, ik kan helaas niet meedoen aangezien ik komende vrijdag op vakantie ga voor een aantal dagen. Baal er eigen wel van :(

Ga je toch niet op vakantie..

Doet die dikke Unknown niet mee?

Bent u het ook zo zat dat al uw vrienden worden opgegeten door weerwolven?

Stem Alley Cat!

Lijst 16.

Terug
Naar boven