AndroidHealthClinic

Weerwolf game 6: Trollhunterz

Bezoekers in dit topic

Ah **** this shit..

Ik heb geen zin om hier me tijd te gaan verspillen.. Srry als t real is want dan verpest ik de 1ste ronde maar vertrouw t voor geen meter..

Ik diskwalificeer mezelf ik ben De Slet. & denk met mij nog vele anderen. mocht dat niet t geval zijn dan ja. the im ****ed.. maar dat risico neem ik dan maar

:roflol:

starter ik vertrouwde je :(
 
Ik ben ook de slet
 
Mja, mssn heeft starter gewoon gekozen om van gewone burgers sletjes te maken. Lijkt me een veel leuker dorp alleszins. De rest van de rollen zullen er toch ook gewoon inzitten?
 
Iemand die niet de slet is?
 
Dus iedereen is slet en feedback is de wolf? :roflol: Wel vette game eigenlijk, tot de huichelachtigheid van starter kwam bovendrijven.













KWARKVARKEN WAAR BEN JE
 
Mja, mssn heeft starter gewoon gekozen om van gewone burgers sletjes te maken. Lijkt me een veel leuker dorp alleszins. De rest van de rollen zullen er toch ook gewoon inzitten?

Nee, hij heeft gwn de helft slet gemaakt & een paar andere rollen (denk ik) zodat we dit een paar dagen zouden kunnen spelen.. anders zouden we direct na een dag zien dat dit een trollactie is en startertje heeft liever dat we dit 3 dagen spelen want dan is de troll succesvol..

Nou volgende game aub.. kwarkvarken
 
Eigenlijk best voorspelbaar zeg
 
Kwark ga jij het doen? ik doe natuurlijk mee
 
Wtf ik ben ook de slet :roflol:
 
Nee, hij heeft gwn de helft slet gemaakt & een paar andere rollen (denk ik) zodat we dit een paar dagen zouden kunnen spelen.. anders zouden we direct na een dag zien dat dit een trollactie is en startertje heeft liever dat we dit 3 dagen spelen want dan is de troll succesvol..

Nou volgende game aub.. kwarkvarken

Haha, de wolf had dus ook wel geen slachtoffers kunnen maken als iedereen sletje is. Is bijna een eeuwig durend spelletje dan. Prachtige troll.
 
:roflol: ik zei het al in het begin dat iedereen dezelfde rol had
 
Nee grapje ik ben de slet niet ;)
 
Haha gisteren begon hij ook in alle serieusheid over het spel te praten... zelfs tegen mij in persoon wist hij deze trol in stand te houden.. ziekelijk :roflol:
 
Sletjes hier, sletjes daar.

Zo direct een nieuw topic voor de nieuwe forumgame: Japanse ninja!

Inschrijven kan nu al.

@starter: sorry voor de topic steal
 
Even serieus jullie zijn allemaal slet behalve ik?
 
Back
Naar boven