- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat jij en max zomaar om niks Mark als slachtoffer kiezen.
Tactics change, anders word ik ook zo voorspelbaar he.. en nee ben geen cultist...
maargoed als we naar de statistieken kijken... de kans dat jij burger bent is t grootst.. eerlijk is eerlijk... daarna is de kans t grootst dat je slecht bent.. daarna belangrijke rol goede kant.
Dus vind dat we die kans wel een x moeten nemen en anders blijven de meeste strax toch twijfelen over je rol mocht je deze stemronde toch overleven.. dus kunnen beter kiezen voor gelijk duidelijkheid ipv je executie uitstellen... want mocht je wel aan de slechte kant staan dan knallen we er strax zoiezo een burger uit aangzn je nooit op een cultist gaat stemmen want dat is een cultist voor een cultist wat erg onlogisch zou zijn...
Dus ik kies voor duidelijkheid deze x
---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 16:40 ----------
mm ik zeg hem niet![]()

Bovendien was het arnodsi die als eerste op markrot stemde en vind dat nog steeds een betere keus dan dudemeister of lhunar
Whaha, lol, loopt storm dit potje. Ik ben helemaal kachel en heb de kater van mijn leven. Damn long islangs ice thee's, epic hoofdpijn. Maar heb me toch door de beschuldigingen heen weten te lezen. Wat is de tussenstand?
---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 17:22 ----------
Ps. Iemand misschien een dildo gevonden? Ik lijk de mijne misplaatst te hebben.
samen met nog een paar andere--- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 17:22 ----------[/SIZE]
[/COLOR]Ps. Iemand misschien een dildo gevonden? Ik lijk de mijne misplaatst te hebben.
Ik bewaar hem op een warm plekje 
Blijf gewoon een x bij je stem,, strax ga ik nog denken dat je anarchist bent
Mooie discussies hier al
Ik wacht nog even af met me serieus te mengen, want ik denk echt dat dit spel niet serieus is en iedereen gewoon dezelfde rol heeft![]()
dan speelt hij niet meer mee. here we go fagotten.
In een pikdonkere nacht, ergens in mei, strompelt een manisch depressieve wederwolve nach hause. Kadavers, rottende karkassen, rauwe eieren en slakkenslijm. Te lang voedt hij zich al met afdankertjes. Ronduit idioot voor een wolf van zijn afmetingen. Ogen op het formaat van tennisballen en een biceps the size of the mount everest. Liplikkend denkt hij terug aan de dorpen voor die wereldveranderende ramp. "Lang geleden, te lang geleden" mompelt hij.
Januari dit jaar brak er paniek uit, de chinezen gooide met bamibommen vol giftige gassen op duitsland. Uit reactie creeerde volkswagen een auto en zo ontstond de golf oorlog. Langzaam maar zeker veranderde de combinatie van gif en uitlaatgassen mensen in trollen. Laten deze trollen nou net niet geschikt zijn voor een wolf om zich mee te voeden. Ingewikkelde materie dus. Een oplossing moet gevonden worden, een passende oplossing...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het is dag
lijkt me toch sterk dat we in deze fase van het spel een hint over de wolf krijgen, of we worden wel heel hard getrollt.