- Waardering
- 591
Nee ik blijf bij Markrot... Maxia ken erna uit evntueel.. mocht markrot goed zijn ofcourse..
Ga t risico niet lopen dat we strax maxia eruit rotten en markrot toch een cultist/wolf blijkt te zijn...
Mijn stem blijft dus staan... Mocht hij goed zijn.. dan gaat mijn stem de volgende dag naar Maxiamento, no offence maxi
Zulk gedrag had je niet getoond in de vorige game. Daar zou je nooit het risico lopen om een actieve burger/engel te verliezen, aangezien we nu nog niets weten en de kans 75%+ is dat ik goed ben (ook al weet ik het precieze aantal cultisten wat starter voor deze game heeft gekozen niet, jij wel zeker...
)@ de burgers: kijk maar hoe sterk de cult trein reactie is toen ik maxi bekritiseerde. Zegt genoeg imo.

hoe waarschijnlijk is dat dan? dat die allebei cultist zijn? think about it. Als ik cultist was had ik sowieso 1 van die 2 uit gekozen om mee te stemmen. Want dat was de makkelijkste route geweest. Of niet dan?
Het klote is dat je zo niet kan uitmaken of de medespelers akkoord zijn omdat ze Remi vertrouwen, of omdat ze samen met hem cult zijn.
, meestal heb ik t toch bij t rechte eind?
?