MuscleMeat

Weerwolf game 6: Trollhunterz

Precies. Heeft al moeite genoeg gekost. Idereen heeft genoten, lekker zelf weg nakken die whey :thumbs:

Heb ook meteen een pm gestuurd dat hij voor mij die whey mag houden. Als er hem iemand verdient is het toch wel de spelleide voor zijn moeite.

Wanneer gaan we los?

Dafuq have I gotten myself into? Starter20 als spelleider betekent dat we gewoon allemaal getrolled gaan worden. Ik verwacht veel van deze pot, weliswaar op een andere manier dan de vorige, but still! :)

Wtf is dat dan :roflol: korl pls

Volgens mij gaat starter20 gewoon zelf de wolf spelen. Mijn stem gaat dus naar starter20 en ik hoop dat jullie allemaal volgen. Zou gewoon echt iets voor hem zijn om te doen.

Ik stem suicide sid , hij probeert al voortijdig de aandacht af te leiden en het vertrouwen te wekken dat hij bij de burgers hoort terwijl hij zijn rol nog niet eens binnen heeft gekregen.

Ik stem suicide sid , hij probeert al voortijdig de aandacht af te leiden en het vertrouwen te wekken dat hij bij de burgers hoort terwijl hij zijn rol nog niet eens binnen heeft gekregen.

Komaan joh, het is toch duidelijk dat starter20 een dikke vette troll is. Lees gewoon het verhaal. Geen twijfel mogelijk.

Trollen met weerwolf is imo gewoon echt not done.nhet hele spel is gebasseerd op vertrouwen, anders is er simpelweg echt geen zak aan. Je hebt al de hele tijd het gevoel alsof je in een twin peaks episode zit, zelfs als iedereen eerlijk is, als er ook nog getrolled wordt is het niet te doen.

Trollen met weerwolf is imo gewoon echt not done.nhet hele spel is gebasseerd op vertrouwen, anders is er simpelweg echt geen zak aan. Je hebt al de hele tijd het gevoel alsof je in een twin peaks episode zit, zelfs als iedereen eerlijk is, als er ook nog getrolled wordt is het niet te doen.

Ik zie het echt wel gebeuren dat starter20 er gewoon geen wolf in doet, en ons weken lang tegen elkaar gaat opzetten en discussiëren. :roflol: Maar ik doe toch mee :)

Ik moet passen.

Volgens mij wordt dit wel een potje waar niemand aan uit ga kunnen. Damn trollende spelleider :roflol:

sowieso dat iedereen burger is dit spelletje :p

ik speel weer niet mee, nog week examens.
kan beter niet meespelen dan inactief te zijn ;)

Ik denk srs dat dit helemaal mis gaat:roflol::roflol::roflol:

Jongens, ik heb er geen zin meer in. Het is me als cult nu al duidelijk dat we verliezen, aangezien we in de minderheid zijn. Lork is de wolf. Game over dudes :(

Dit is alweer de 6947e post in één van de weerwolfgame-topics! Werewolves are taking over!

Is dit een soort omgekeerde psychologie? Hoe harder wij roepen dat het een troll game is, hoe meer we hopen dat starter wel serieus gaat spelen?

Kom hier met dat spelletjeuhhh !!

Terug
Naar boven