XXL Nutrition

Weerwolf game 6: Trollhunterz

Je kan ook de assassin om de dag een rol bekend laten maken van 1 van de spelers. Of misschien een goede hint. Niet dood, maar aan de schandpaal. Dan kan er toch nog wat leuk spel uit voort komen ipv alleen een kill.

Ja vind ik ook, of een cult met extra moves ofzo. 19vs 5 net als vorig potje blijft lastig

Ja vind ik ook, of een cult met extra moves ofzo. 19vs 5 net als vorig potje blijft lastig

Naja, ik denk wel dat het heel erg toevallig was dat Roth vorige pot met die R bekend werd. Anders hadden jullie cults het best makkelijk kunnen spelen misschien. Burgers gingen snel dood, alleen toevallig die R hint. Zeker met het clubje roddelaars waar vaak toch wel een cult bij zit geeft de cults extra macht misschien.

Naja, ik denk wel dat het heel erg toevallig was dat Roth vorige pot met die R bekend werd. Anders hadden jullie cults het best makkelijk kunnen spelen misschien. Burgers gingen snel dood, alleen toevallig die R hint. Zeker met het clubje roddelaars waar vaak toch wel een cult bij zit geeft de cults extra macht misschien.

Ja klopt maar de kans is veel kleiner dan extra burgers al kun je dat nooit zeker weten:D

Hey ? Let the games begin dacht ik zo :D we hebben alle deelnemers

Bro rape time.

Bro's, er is een topic van bryce voor jullie if you likey likey

oh-stop-it-you.png

SRS zoek een hotelkamer met zijn 2tjes..

• Topic Starter Topic Starter
gelieve de thread schoon te houden!

Hey, als mensen gewoon 5 dagen lang een strak spel organiseren, de tijd er in stoppen om leuke verhalen te schrijven met toffe hints er in, dan verdien je best een fooitje. Achteraf als alles strak verlopen is, zo heb ik het ook bij Remi gedaan.

Helemaal met je eens.
Vind nog steeds dat remi zelf de centen moet houden.
Denk dat er ook maar een paar zijn die wat hebben over gemaakt.

Ja dat moet je ook zelf weten, geen verplichting. Gewoon achteraf kijken wat jij het waard vond. Remi zei max 1 euro. Prima. Daarvoor kan ik een half biertje kopen. Ik vond het een super tof spel en netjes gedaan door Remo. Game 4 was ook goed geregeld. Paar eurotjes fooi geef ik met plezier.

Kweet niet eens wat precies het plan was.. ging remi zelf een pot kopen sowieso en stelde zun rekening open of was er een gezamenlijke pot ofzo? Achja was een leuke pot en wat RobG zegt is waar met dat biertje haha. Hopelijk wordt dees net zo goed, de assassin zou in principe wel kunnen als die mag schieten om.de twee dagen ipv om de dag

Bedankt :) & om precies te zijn er zijn 3 mensen die wat overgemaakt hebben.

En nee hou t geld niet zelf, heb al gezegd dat ik een pot Whey weggeef dus zou achteraf beetje een teringstreek zijn als ik zeg ' nee je krijgt toch maar niks hou t zelf '
Stemmen moet ik nog tellen overigens.

Bedankt :) & om precies te zijn er zijn 3 mensen die wat overgemaakt hebben.

En nee hou t geld niet zelf, heb al gezegd dat ik een pot Whey weggeef dus zou achteraf beetje een teringstreek zijn als ik zeg ' nee je krijgt toch maar niks hou t zelf '
Stemmen moet ik nog tellen overigens.

Het was max een euro dus ik ben bang dat je met die drie ekkies niet meer dan een powerbar koopt.

Het was max een euro dus ik ben bang dat je met die drie ekkies niet meer dan een powerbar koopt.

Dit.
Denk nog maar over na.
Weet niet wie de derde is maar hoeft jou niks te kosten man.
Kijken wie de winnaar is, anders vragen we Bodyenfit of ze een sample opsturen naar de winnaar.;)

Dit.
Denk nog maar over na.
Weet niet wie de derde is maar hoeft jou niks te kosten man.
Kijken wie de winnaar is, anders vragen we Bodyenfit of ze een sample opsturen naar de winnaar.;)

Ik zei het in begin van de game al tegen remi. Vind dat hij er niet mee door hoeft te gaan even dertig/veertig euro voor iemand neer te leggen. Het is een goeie gast. Maar dit geval een beetje te goed :) Laat maar varen remi :D

Terug
Naar boven