Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Zei eergisteren al dat ik Jaap vertrouwde, maar dat leverde me alleen maar stemmen op. Vertrouwen was wel terecht dus.

Gaat moeilijk worden nu, maar het kan nog. De wolf moet in deze puinbak eerst ook maar een goede keuze maken. En zelfs als dat lukt zijn we nog niet verloren.

Toch vertrouw ik jou nog voor geen meter Alley.

Vandaag toch maar een goede keuze maken hoop ik IMBAatwork

• Topic Starter Topic Starter
Nacht 4

Het lijkt een eindeloze nachtmerrie.
Voor de 4e nacht op rij is de wolf aan zet en met inmiddels 3 dode burgers, 1 heks, 1 burgemeester, 1 aasgier en een meisje dat haar identiteit bekend moest maken kunnen de cultisten hun geluk niet op. Het gaat een stuk beter dan ze van tevoren gedacht hebben en ook voor de wolf is het zo helder als wat. Voor het oplettende oog is het scheiden van de goede en de slechte niet zo’n moeilijke taak.

En deze nacht heeft de wolf zijn zinnen gezet op Orgineel.
Veel aandacht wordt er niet aan besteed, hij stormt het huis binnen, en doet aan anale vernedering alvorens hij Orgineel van het leven beroofd. Het meisje dat zich schuil houdt achter het muurtje wordt met rust gelaten. Zij was een makkelijke prooi geweest, maar de wolf houdt er de spanning liever nog een tijdje in.

Het meisje merkt echter dat deze nacht, anders is dan anderen. De wolf wordt tijdens zijn jacht vergezelt door 4 andere mannen, waarmee duidelijk wordt dat het na de dood van Orgineel, vijf verenigde kwaden tegen 6 verdeelde goede stemmers is.

En alsof haar eigen identiteit niet risicovol genoeg was, zal zij nu haar hints bekend maken op 12.00, 15.00, 18.00 en 20. 30 als laatste hoop om het dorp dan eindelijk te redden.

Succes

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Orgineel is dood, hij was burger.

Orgineel is alleszins niet de wolf.

Vandaag lijkt me de laatste dag, dus cults wegstemmen heeft geen zin meer. Maar wachten op de hints dan. Wie weet kan iemand er wat mee.

Vandaag lijkt me de laatste dag, dus cults wegstemmen heeft geen zin meer. Maar wachten op de hints dan. Wie weet kan iemand er wat mee.
Dit! Of iedereen volgt blindelings een ander of we iedereen stemt maar wat. Laten we gewoon rustig wachten.

Nouja ik heb ff bijgelezen, gaat niet lekker. Ik zat iig wel goed dat ik zeker wist dat wauter ook burger was, alleen helaas dat Jaap goed bleek te zijn.... ben benieuwd naar de hints van vandaag dan

• Topic Starter Topic Starter
Hint wolf nummer 1

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zou dat Mercurius of Venus moeten zijn naast de zon?

I can confirm! Dit is de planeet Venus.

Heb vandaag niet veel tijd.

Ga maar weer gewoon terug naar AlleyCat, lijkt me meest logisch.

Luidop denken kan geen kwaad in dit stadium. Op de foto zie ik trouwens ook de zon (Sun in het Engels). Dit doet me ook weer denken aan Suus.

mwoa, dat is een beetje van het kaliber jaap, japan

maar idd luidop denken kan geen kwaad

Terug
Naar boven