Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
AankondigingWeerwolfgame 28: American Honey [Liquor]
Goed gespeeld Wauter en andere burgers! Ik twijfelde vanacht nog tussen jou en Lloyd om op te eten maar omdat ik dacht dat Lloyd de heks was koos ik voor Lloyd... Stom achteraf... Want dan had ik nog geleefd.
Het is inmiddels dag nummero 4.
Met inmiddels 6 dode dorpsbewoners op de teller waarvan geen één daarvan het kwade kamp toebehoorde kan er oprecht gezegd worden dat de burgers geen goede zaken doen. Blijkbaar is het uitmoorden van dorpsbewoners met een goed hart niet alleen een cultistensport.
Zoals de drie voorgaande dagen zal er ook vandaag opnieuw gestemd worden. Veel dorpsbewoners zien er tegenop, want het liquideren van dorpsbewoners heeft tot nu toe tot niks goed geleid. Met de burgermeester die inmiddels al een dag in zijn graf ligt te rusten is het dorp haastig opzoek naar een nieuwe leider.
En om die nieuwe leider te vinden is er besloten om een ceremonieel afscheid te organiseren voor de oud burgemeester en een nieuwe in te luiden.
Onder leiding van veel gezang wordt het lichaam van fitness beginer in brand gestoken wat symbool staat voor een nieuw begin en waarbij een nieuwe “burgemeester” uit de as herboren zal worden. Een nieuwe leider vinden is in erbarmelijke tijden een moeilijke klus. De dood van vele medebewoners heeft hen verscheurd, en deze pijnlijke constatering heeft een enkeling doen besluiten om een gok te wagen.
De dorpsbewoner loopt naar het altaar en onthult hierbij haar ware identiteit.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De dorpsbewoners kijken verbaasd, wetende dat zij zich nu een makkelijk doelwit heeft gemaakt voor de wolf. Maar dat deert haar niet, ze zag immers geen andere keus en spreekt de menigte toe:
“Ik sta hier vandaag voor jullie en heb daarmee mijn ware identiteit onthuld.
Het grote aantal doden heeft verdeeldheid gecreëerd, en juist in deze tijden dienen de burgers samen ten strijde te gaan, want alleen dan hebben wij een kans om te winnen.
Ik heb dagenlang onderzoek gedaan naar de wolf. Ik heb hierbij de lijken onderzocht op sporen en de wolf gevolgd in de hoop een glimp van hem op te vangen. En met deze informatie heb ik uiteindelijk de wolf kunnen vinden.. Het is namelijk:
JAAP JA”.
De dorpsbewoners nemen Jaap ja, die zich midden in de mengte bevond te grazen. Jaap Ja krijgt rake klappen en binnen enkele seconden ligt hij bewusteloos op de grond.
Het bewusteloze lichaam wordt aan een touw vastgemaakt en op een podium geplaatst zodat de dood door iedereen goed te zien valt.
Na een paar minuten komt Jaap Ja verdufd bij. Merkend dat hij er een touw om zijn nek gebonden is raakt hij in paniek en tranen vloeien over zijn wangen..
“MAAK ME LOSS... IK BEN HET NIET,,, ALSJEBLIEFT GELOOF ME...”
De noodkreet van Jaap Ja resulteert in veel gelach vanuit de menigte. Waarom zou het meisje namelijk liegen? En haar bewijs is overweldigend...
“WAT NOU ALS ZIJ ERNAAST ZIT? WAT DAN?”
Hoewel dat inderdaad een waarschijnlijke mogelijkheid kan zijn, worden zijn woorden afgedaan alsof hij knettergek is. De woedende menigte heeft het nu wel gehad en schopt het blok onder zijn voeten vandaan. Eenzaam en hulpeloos hangt Jaap ja aan een stuk touw en voelt langzaamaan dat het touw hem van het leven berooft.
Jaap Ja is dood, hij was cultist
not srs, hij was burger, srs.
Het is nacht tot 09.00
Ik verwacht een pm van de wolf, jager en eventueel het meisje