Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Die ABC hint is in iedergeval meer voor de hand liggend dan een onderwaterpaleis in Japan. Ook al denk ik niet dat Penose cult is...

Wat denk je van de Lelie hint dan? Susan betekend letterlijk Lelie...
Dat zegt nog steeds niet of het een goede of slechte hint is (of ik heb iets gemist?). Het is ook een sterke hint en haar manier van spelen is ook merkwaardig.

We zijn momenteel nog met dertien spelers en ik ga uit van drie cults, een leugenaar en de wolf. Als er deze avond en morgenochtend nog een burger uit gaat word het met 6 burgers tegen vijf bad guys moeilijk. Daarom ga ik liever nu direct voor de wolf.

Dat zegt nog steeds niet of het een goede of slechte hint is (of ik heb iets gemist?). Het is ook een sterke hint en haar manier van spelen is ook merkwaardig.

En over Suus:
Ben gisteren door Wauter en Diaephi wel overtuigd van het feit dat de lelie-hint waarschijnlijk naar een slechte wijst. Maar toen durfde ik hem niet meer te plaatsen omdat er waarschijnlijk nooit meer genoeg mensen om zouden gaan en ik de wolf er mee zou helpen. Daarom nu lekker vroeg op de dag.

http://www.jongensenmeisjesnamen.nl/betekenis/susan/

Mag niet stemmen voor het nachtverhaal, dus zal dat nog niet doen. Maar dit is mijn stem in ieder geval.

Die hint van Suus komt van Alley Cat, lijkt me een betrouwbare speler? Wauter en Diaephi gaven aan de dat lelie hint waarschijnlijk naar iets slechts wijst (ik ook maar daar zul je weinig waarde aan hechten gezien je stem op mij).

Lijkt me veel beter om voor een zekerheidje als Suus te gaan, een random gok met mij als wolf kun je altijd nog doen als een laatste poging ofzo.

We zijn momenteel nog met dertien spelers en ik ga uit van drie cults, een leugenaar en de wolf. Als er deze avond en morgenochtend nog een burger uit gaat word het met 6 burgers tegen vijf bad guys moeilijk. Daarom ga ik liever nu direct voor de wolf.

En jij denkt dat jaap ja de wolf is? Snap de reden van de stemmen op suus wel, die op penose niet, maar misschien door de laatste 2 stemronden dat penose toch wel erg verdacht begint te worden. Ziet er alleen beetje vreemd uit met de vloeiende loop van de stemmen, eigenlijk denkt 1 persoon geloof ik dat jaap ja slecht is, en is de rest daarop gesprongen of heb ik het verkeerd gelezen?

En jij denkt dat jaap ja de wolf is? Snap de reden van de stemmen op suus wel, die op penose niet, maar misschien door de laatste 2 stemronden dat penose toch wel erg verdacht begint te worden. Ziet er alleen beetje vreemd uit met de vloeiende loop van de stemmen, eigenlijk denkt 1 persoon geloof ik dat jaap ja slecht is, en is de rest daarop gesprongen of heb ik het verkeerd gelezen?

Ik verwacht dat de cults nog gaan switchen.

Die hint van Suus komt van Alley Cat, lijkt me een betrouwbare speler? Wauter en Diaephi gaven aan de dat lelie hint waarschijnlijk naar iets slechts wijst (ik ook maar daar zul je weinig waarde aan hechten gezien je stem op mij).

Lijkt me veel beter om voor een zekerheidje als Suus te gaan, een random gok met mij als wolf kun je altijd nog doen als een laatste poging ofzo.

De eerste twee hints die ik ter beschikking heb MOETEN naar de wolf leiden en ik kom altijd bij jou terecht. Dan heb ik nog eens de hint van het onderwaterpaleis die ook naar jou leid. Op de onderwaterpaleis alleen zou ik misschien nog twijfelen maar tesamen klopt het plaatje gewoon. Zaak zal zijn of ik genoeg burgers meekrijg en in hoeverre de mensen die ik nu verdenk van cult te zijn dat effectief ook zijn.

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

Mijn stem staat al op jou dacht ik?

Valt het ook niemand op hoe makkelijk het gaat om de zogenaamde wolf eruit te stemmen? Ik heb nog helemaal niemand mij zien verdedigen of horen zeggen dat de argumenten tegen mij nergens op slaan...

Er had toch wel minimaal 1 cult mij verdedigd of in iedergeval geprobeerd iemand anders naar voren te schuiven? Er zijn enkel wat blinde stemmen op Penose gekomen...

Op zich vind ik de hint van Wauter niet eens zo heel sterk als ik er echt goed over nadenk.

Toch blijf ik op Jaap ja, gewoon omdat ik Alleycat niet vertrouw en die probeert Jaap wel erg te beschermen.
Good enough for me :)

Waarom vertrouw jij alley niet dan ?

Op zich vind ik de hint van Wauter niet eens zo heel sterk als ik er echt goed over nadenk.

Toch blijf ik op Jaap ja, gewoon omdat ik Alleycat niet vertrouw en die probeert Jaap wel erg te beschermen.
Good enough for me :)

Leuk bedacht, dan is het straks natuurlijk mijn schuld als Jaap eruit is gestemd ...

Wauter zal wel een behoorlijke reputatie hebben van andere spellen dat iedereen zo blind meegaat in zijn rare fantasie.

'T zou wel de meest easy wolf kill zijn in alle games als de wolf gehangen word zonder ook maar 1x verdedigd te zijn door een cult...

Toch apart, ik heb vrij duidelijke hints gegeven naar mijn rol, als ik zou liegen over mijn rol, waar blijft dan de speler van wie ik die rol heb gestolen?
De hints richting mij kunnen goed en kwaad zijn, dat ontken ik niet maar als je goed nadenkt dat klopt hetgeen wat ik hier boven zeg.
Het is voor de cults nou natuurlijk verdomd makkelijk om mij er nu uit te spelen aangezien ik een easy target ben.

Ik stem op Jaap Ja
Ik denk niet dat je de wolf bent maar wel dat je een cult bent.

Suus141
Ik vertrouw op Alley vandaag

jaap ja . Hou niet van niet stemmen maar ik geloof dat de redenatie achter de stemmen op hem wel goed zit.

• Topic Starter Topic Starter
Stemmen worden geteld

Hoop dat je gelijk krijgt Wauter, maar vrees ervoor.

Terug
Naar boven