AndroidHealthClinic

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

• Topic Starter Topic Starter
Dat was de eerste keer. Nadien heb ik nog eens rel gehad met iemand anders voor een tweede keer :roflol:

Maar jij bent en blijft wel altijd de eerste :heart:

Ja pff, heb net weer wat terug lopen lezen in een spontante bui, maar ging srs echt helemaal stuk :roflol:.
Sowieso die game waarin jij in de eerste ronde vertelde dat je mij eruit wilde hebben en er vervolgens zelf uitgestemd werd was epic :roflol:

Je staat erin, succes alvast.
Je ontvangt dinsdag avond een pm met je rol.

Jij relde toch altijd met iedereen?

Weet in ieder geval nog dat jij een keer samen met Supersized (en wat cults) mij en Wauter (als Romeo en Julia geloof ik) er heel snel uitstemde en dat wij het spel erna jou er gelijk uit stemden.

Zet me er trouwens maar bij. Ik weet echt niet hoeveel tijd ik ga hebben, maar als ik niet meedoe ga ik ook mee zitten lezen.

Ik rel niet met iedereen, iedereen relt met mij :mad:

Maar jij was het inderdaad :roflol:

En maar blijven volhouden dat het geen revanche was :p

Ja pff, heb net weer wat terug lopen lezen in een spontante bui, maar ging srs echt helemaal stuk :roflol:.
Sowieso die game waarin jij in de eerste ronde vertelde dat je mij eruit wilde hebben en er vervolgens zelf uitgestemd werd was epic :roflol:

Strong logic was gwn niet zo strong :roflol:

Aah, wat een goede tijden waren dat.

Vroeger was alles beter

Jorgyboy draak.

Waarom doe je zijn naam bold ?

Zie het al, ga er weer als eerste uitgekicked worden :roflol:

Ik bescherm je wel man.
We kunnen allemaal weer op trem gaan maar dan krijgen we weer een mong*len avatar.

Nee hoor maakt me niet uit. Doe deze keer niet mee om de wolf te pakken, ik vind suus leuk en denk dat ik daarvoor ga, heb best veel in het pua topic gelezen de laatste tijd dus heb maar 1 dagje nodig.
Damn...dat klinkt best vrouwonvriendelijk, maar gelukkig weet suus dat ik juist het tegenovergestelde ben..

Manvriendelijk dus ?

Iedereen wilt Suus trouwens..

• Topic Starter Topic Starter
Dat word dan balen voor iedereen..

Ik zal er wel even voor zorgen dat jullie in twee verschillende kampen eindigen en tegen elkaar dienen te spelen. Denk niet dat SuuS het zal waarderen als je haar eruit speelt.:D

Nadien zal ik er uiteraard zijn om haar te troosten via pm, iets wat voor jou tijdens het spel niet toegestaan is.

Arme Suus durft straks niet eens meer mee te spelen..

Suusje je mag altijd PM sturen hoor, ben er voor je.

Terug
Naar boven