MuscleMeat

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Suus weet op wie ze kan rekenen en op wie niet.

En laat wiskunde nu net één van mijn sterke punten zijn.

Bedankt voor je PM suus, komt helemaal goed

• Topic Starter Topic Starter
Waardoor heb ik nou t idee dat mijn geloofwaardigheid nu al op -10 staat:D

Jij relde toch altijd met iedereen?

Weet in ieder geval nog dat jij een keer samen met Supersized (en wat cults) mij en Wauter (als Romeo en Julia geloof ik) er heel snel uitstemde en dat wij het spel erna jou er gelijk uit stemden.

Zet me er trouwens maar bij. Ik weet echt niet hoeveel tijd ik ga hebben, maar als ik niet meedoe ga ik ook mee zitten lezen.

Man, dat spelletje blijft toch legendarisch. Wij twee maar vol in de aanval met argument na argument afkomen om Jorgyboy zijn foute theorie te weerleggen en nog lagen we eruit :D

Ik mis je partner, waar is die tijd van toen toch. Laten we nu weer mooi samen spelen:)

Man, dat spelletje blijft toch legendarisch. Wij twee maar vol in de aanval met argument na argument afkomen om Jorgyboy zijn foute theorie te weerleggen en nog lagen we eruit :D

Ik mis je partner, waar is die tijd van toen toch. Laten we nu weer mooi samen spelen:)

Kan ik allemaal niet herinneren..

Weet wel dat wij (alley en ik ) Remi een keer een pak op zijn broek hebben gegeven.

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik allemaal niet herinneren..

Weet wel dat wij (alley en ik ) Remi een keer een pak op zijn broek hebben gegeven.

Klopt, maar het heeft wel uiteindelijk 3 nachten geduurd voordat jullie me er uiteindelijk uit hadden:D

Daarnaast staat het record: "snelste weerwolf moord" nog steeds op mijn naam met in totaal 48 uur. Probeer die maar te verbreken Penose:D

Nee, lukt niet. Jij bent koning

Krimlo, guts, subgenius, bikers, markrot, joeyc, pure B, snepke1990, walied, daster, kane, silentio al verwittigd?

Terug
Naar boven