AndroidHealthClinic

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Ik vrees dat ik te weinig tijd ga hebben om echt actief mee te spelen maar ik ga mn best doen

Niet openlijk vragen om karma

Alert
20sfxnd.gif

Klopt, maar het heeft wel uiteindelijk 3 nachten geduurd voordat jullie me er uiteindelijk uit hadden:D

Daarnaast staat het record: "snelste weerwolf moord" nog steeds op mijn naam met in totaal 48 uur. Probeer die maar te verbreken Penose:D

Was jij het ook niet die in een spel van mij er de eerste dag reeds uitlag en me vervolgens de correcte naam van de wolf stuurde per pm? :D

Anyway, ik heb nog niet geantwoord op de uitnodiging per pm.
Ik had graag meegedaan, maar het is nog steeds lastig om voldoende te kunnen volgen tijdens de werkuren. Het is ondertussen weer iets beter doenbaar, maar het zou niet zijn als hoe het vroeger was als ik tijdens de werkuren maar 1 of 2 keer kan komen checken.
Voor een volgend spel zie ik nog wel hoe de situatie op dat moment is, maar dit spel lukt sowieso niet aangezien ik op vakantie ben :)

Maar veel plezier!

En vergeet zeker supersized niet uit te nodigen! Dat was een zeer waardevolle speler!

Was jij het ook niet die in een spel van mij er de eerste dag reeds uitlag en me vervolgens de correcte naam van de wolf stuurde per pm? :D
Dat spel herinner ik me ook nog ja ... :(

Remi eruit in nacht 1, ik kende op dag drie zo'n beetje alle cults en de wolf en werd er die dag uitgestemd in een stemronde tussen mij en Lloyd omdat er een of twee burger niet op zaten te letten. Man wat was ik toen gefrustreerd.

Jammer dat je niet mee doet Woopy! Maar toch maar een fijne vakantie toegewenst.

Dat is idd super irritant, burgers die net iets te inactief zijn waardoor ze zo makkelijk beïnvloedbaar worden, terwijl de inactievere cults alleen de actievere cults een beetje hoeven te volgen :D daarom vond ik de 3 team spellen meestal wel goed. Maar na deze lange pauze is het wel goed om ff terug naar de standaard te gaan ^^

als je je rol nog niet binnen hebt zou ik ff pm sturen.

Terug
Naar boven