fitness beginer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 266
- Lengte
- 1m87
Vind er weinig leven inzitten zo tegen het einde...
het verlies erkennen noemen ze dat

of de winst in ontvangst nemen langs onze kant

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind er weinig leven inzitten zo tegen het einde...

.
.Voila, laat ons hopen dat fabula de wolf was. Anders vliegt mijn laptop sebiet door de kamer![]()

Dan hoop ik dat jou laptop kan vliegen anders zul je een nieuwe moeten kopen
Toen je de vorige game 't meisje was en er zo gruwelijk naast zat had ik toch gehoopt dat je nu wat slimmer zou spelen....
.Dat laatste punt maakte dat ik vandaag best op Suus wilde gaan, had niks uitgemaakt.Heb ik eigenlijk zo slecht gespeeld of had ik gewoon pech met Lloyd die de hint van Suus opmerkte? Ik probeerde een actieve wolf te zijn, maar ik weet echt niet wat ik zo slecht deed.
En zelfs al kon ik jullie vandaag hebben overtuigd om op Suus te stemmen (wat echt onmogelijk was), dan was het spel gewoon één dag later voorbij geweest.

Dan hoop ik dat jou laptop kan vliegen anders zul je een nieuwe moeten kopen
Toen je de vorige game 't meisje was en er zo gruwelijk naast zat had ik toch gehoopt dat je nu wat slimmer zou spelen....
Dat laatste punt maakte dat ik vandaag best op Suus wilde gaan, had niks uitgemaakt.
Je hebt vooral veel pech gehad denk ik. Suus die haar rol bekend maakt en gelijk geloofd wordt, en vervolgens door een halve hint op jouw naam gezet wordt.
. Ik was eerst van plan om Suus gisteren uit te schakelen, maar ik vermoedde dat één van de twee jagers haar zou beschermen.fabula, ik was de eerste nacht naar jou vergeten kijken. ik dacht dat jorgy automatisch hints gaf maar ik moest daar zelf achter vragen.
gister kreeg ik dus eerste hint. ik kwam thuis gisteravond, zag de hint. eerst dacht ik het diaephi was, maar dan plots zag ik dat het naar jouw ging (bart de wever gebruikt vaak latijn, alea jacta est heeft hij eens gezegd, lijkt wat op jouw naam etc etc). ik was dus 95% zeker dat jij de wolf was.
dan kon ik nog kiezen: ging ik mijn rol bekend maken en zeggen dat jij de wolf was, of rustig spelen.
kijk ik de volgende ochtend op dbb, zie ik ineens allemaal stemmen op jou en suus die jou ook verdacht. dan wist ik het wel zeker
had trouwens jou naam naar jorgy gestuurd gisternacht nog om te tonen dat ik het wist en achteraf niet kon afkomen van 'zie je wel'
Dat laatste punt maakte dat ik vandaag best op Suus wilde gaan, had niks uitgemaakt.
Je hebt vooral veel pech gehad denk ik. Suus die haar rol bekend maakt en gelijk geloofd wordt, en vervolgens door een halve hint op jouw naam gezet wordt.
In het eerste verhaaltje zat er ook al een hint naar mijn gebrek aan foto's.