XXL Nutrition

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

Dit ook inderdaad stukje pech. Maar als Fabu en Tremendes gister gewoon Suus eruit hadden gestemd dan had Suus gister gehangen ipv Sanca en had Suus nooit Fabu kunnen laten chekken.

Ik ben ook wel erg benieuwd waarom je de eerste nacht voor Hillr ging... Er waren op dat moment al best veel 100% burgers bekend.

Er was in het openingsverhaal gezegd dat de toeschouwer piepklein was. Ik heb dan gewoon gekeken wie het kleinst was en dat was HIllr met 1.50 meter. Ik wist dat het wel heel erg voor de hand liggend zou zijn, maar zag niet meteen iets anders.

Zombiewolf had lekkere kontcoïtus met fabula vannacht, hmmmmm

Vandaag was :popcorn2:

ik was het meisje he. dus ik kreeg specifiek een tip naar jou.

vraag me wel af of jorgy aan een nederlander dezelfde tip zou gegeven hebben, denk dat geenenkele nederlander dat zou geweten hebben.

ik kreeg een foto van bart de wever (burgemeester antwerpen, nva) en ik linkte hem aan fabula omdat bart de wever vaak latijnse spreuken gebruikt.

welke tip kreeg jij trouwens waarmee je mij moest vinden? :p

Jasper.png

Ik wil ook t verhaal afwachten maar jeez, wat was dit een frustrerende game!

Btw mn karma is op voor vandaag, morgen mag ik weer uitdelen

Buuh, hopelijk heb ik volgend spel wat meer succes bij het spelen van mijn rol :D

Lloydatoni, jij was trouwens veilig vorige nacht ;)

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

hahahaha, daar herken ik mezelf niet in :p

jorgy, explain yourself pls

Komt uit family guy (zal je wrs wel weten). Ik vermoed dat het personage hier aan fitness ofzo doet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][/QUOTE]

ik dacht eerst aan diaephi omdat bart vroeger heel dik was (srs) :p

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Komt uit family guy (zal je wrs wel weten). Ik vermoed dat het personage hier aan fitness ofzo doet.

Volgens mijn korte research danst het personage enkel.

ochja, bij die tips moet je het gewoon zien, dan lijken ze simpel.

nee dat was best wel opzichtig te lezen vanochtend in je post inderdaad. Dank je trouwens, maar was niet nodig geweest denk ik.

Spanning is om te snijden :D

nee dat was best wel opzichtig te lezen vanochtend in je post inderdaad. Dank je trouwens, maar was niet nodig geweest denk ik.

Wist dat de wolf sowieso niet voor suus ging gaan en ook niet durfde voor unknown te pakken. Die lokte de aandacht veel te duidelijk naar hem. Dan leek jij me de meest voor de hand liggende kandidaat maar het was niet nodig. Orgineel had ik niet verwacht.

in die url van het plaatje staat jasper... Volgens mij weet 't halve forum dat xzyzx jasper heet en dat hij eruit ziet als een fitness beginner? Misschien zoiets?

naam van het personage is idd jasper denk ik, maar dat xzyzx jasper heet weet ik dan weer niet, net zoals niet veel mensen wisten dat bart de wever vaak latijnse spreuken gebruikt zeker.
dat bedoel ik dus met, je moet het zien, dan is het easy :p

naam van het personage is idd jasper denk ik, maar dat xzyzx jasper heet weet ik dan weer niet, net zoals niet veel mensen wisten dat bart de wever vaak latijnse spreuken gebruikt zeker.
dat bedoel ik dus met, je moet het zien, dan is het easy :p

Toch iets gemakkelijker dan de hints die ik kreeg van unknown in het vorige spel:D

• Topic Starter Topic Starter
Begin nu aan verhaal. Geef me een half uurtje.

Terug
Naar boven