MuscleMeat

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

ik ben ook na 4uur actief. Just saying jordy.

Er moet ook gewerkt worden

just saying

---------- Toegevoegd 17 April 2014 om 08:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst 16 April 2014 om 22:20 ----------

ik haak af. heb van het weekend weer veel andere zaken.

nohate

Haha na zoveel moeite om IN te zijn :D

ik ben ook na 4uur actief. Just saying jordy.

Er moet ook gewerkt worden

just saying

---------- Toegevoegd 17 April 2014 om 08:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst 16 April 2014 om 22:20 ----------

ik haak af. heb van het weekend weer veel andere zaken.

nohate

We beginnen toch pas op maandag?

Je staat er ook nog bij.

Aan allen:
Aangezien er nu al 17 spelers zijn, zullen er veel mensen 'gewoon' burger zijn. Zoals reeds vermeld met z1000 en in de OP, aanvaard ik GEEN inactieve spelers. Zelf kan ik er absoluut niet tegen als burgers niet actief meespelen en ik zal dan ook geen seconde twijfelen om inactieve spelers uit te schrijven. Als je moet werken, of school, of ergens naartoe moet, gelieve me dan op voorhand even te PM'en zodat ik weet dat je niet opzettelijk inactief bent.

Belangrijk hierbij is dat ik dit van NIEMAND aanvaard, ONGEACHT je rol. Maw, ook de cultisten, de wolf, jager, meisje ... dienen actief te zijn. Een wolf die 1 post per dag plaatst zal extra hints naar zich toegeschoven krijgen.

Jezus..:eek: Het is ook niet zo dat ik helemaal geen leven heb he?

Is onze spelleider vandaag nou zelf inactief???

de game is nog nie on tremmie

• Topic Starter Topic Starter
Zijn er deze game nog prijzen te winnen eigenlijk? :)

De beste speler van deze game mag volgende game hosten? :)

Is onze spelleider vandaag nou zelf inactief???

Ik ben er. Wat moet ik doen/zeggen?

Heb het gelezen van z1000, maar aangezien we maandag pas beginnen is het zware weekend misschien toch geen probleem. Wacht nog even op een definitief antwoord.

En op jouw probleem met de inactiviteit; ik begrijp volledig dat je nog een leven hebt buiten het spel. Dat je maar een paar keer online komt, maakt me niet uit. Ik heb het enkel over spelers die één keer per dag in het topic komen kijken en zeggen: "Pfoeh. Weer veel gebeurd vandaag. Zal het straks eens lezen. Nu stem ik op Tremendes, omdat hij de beste mod is."

Nadien verdwijnen ze weer tot de volgende dag en posten ze exact hetzelfde. Op die manier maak je het voor anderen volledig onmogelijk ook maar iets uit je gedrag of posts af te leiden en verpest je het voor diegene die het spel serieus spelen en het willen winnen.

De beste speler van deze game mag volgende game hosten? :)

Ik ben er. Wat moet ik doen/zeggen?

Heb het gelezen van z1000, maar aangezien we maandag pas beginnen is het zware weekend misschien toch geen probleem. Wacht nog even op een definitief antwoord.

En op jouw probleem met de inactiviteit; ik begrijp volledig dat je nog een leven hebt buiten het spel. Dat je maar een paar keer online komt, maakt me niet uit. Ik heb het enkel over spelers die één keer per dag in het topic komen kijken en zeggen: "Pfoeh. Weer veel gebeurd vandaag. Zal het straks eens lezen. Nu stem ik op Tremendes, omdat hij de beste mod is."

Nadien verdwijnen ze weer tot de volgende dag en posten ze exact hetzelfde. Op die manier maak je het voor anderen volledig onmogelijk ook maar iets uit je gedrag of posts af te leiden en verpest je het voor diegene die het spel serieus spelen en het willen winnen.

Ja snap ik en op mij stemmen gaat ook niet geaccepteerd worden hoor, don't worry. Verder was ik niet heel serieus..

Terug
Naar boven