XXL Nutrition

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

• Topic Starter Topic Starter
Als orgineel meedoet, zitten we aan 16 spelers. Lijkt me voldoende voor een leuke game. Misschien wat kort, maar dan wel extra krachtig.

Wegens omstandigheden zal ik waarschijnlijk morgen pas om 12u het begin verhaal posten.

De start van het spel is dus maandag 21 april om 12u. De dag duurt dan tot 22u. De nacht tot 10u. De daaropvolgende dag tot 22u enzovoort.

Ik voeg ook nog de rol Adam en Eva toe. Als geliefden mogen zij uiteraard met elkaar PM'en, onderling én mogen ze kiezen bij we ze slapen. Dat doen ze door (één van beide) een naam naar mij door te sturen, bij wie ze de nacht willen doorbrengen. Dat kan dan bij Adam, bij Eva of zelfs bij iemand anders zijn, indien ze liever een triootje doen.

Als de jager dan toevallig voor het huis van die 3e persoon staat, dan worden ze uiteraard alledrie beschermt tegen de wolf. Staat de jager er niet en komt de wolf toch langs, dan wordt het een uitgebreid feestmaal voor de wolf natuurlijk. Slim spelen is dus de boodschap ;)

Leuke toevoeging! Morgen is het AAN :D

Wegens een Paasfeest bij de oma, zal ik vandaag reeds om 16u beginnen met het doorsturen van de rollen. Iedereen heeft dus al een paar uur de tijd om na te denken over hoe je het gaat spelen.

Lees alles nog eens goed na uit de openingpost; als er vragen/opmerkingen zijn wil ik deze VANDAAG nog voor 0u doorgestuurd krijgen; of via PM, of hier in het topic. Als het over je rol gaat, doe het dan via PM, zodat je niets weggeeft.

Bijkomend:
Vanaf morgenmiddag 12u begint het spel en behoren ALLE posts tot het spel. Hiermee bedoel ik dat je zelf verantwoordelijk bent voor de interpretatie van alle posts die in dit topic gemaakt worden. Zelf zal ik zo weinig mogelijk proberen tussen beide te komen, enkel als het echt uit de hand begint te lopen. (En om om karma te bedelen, uiteraard.) Belangrijk hierbij is dus ook de volgende regel: je MAG je rol posten. Dat lag in sommige voorgaande spellen anders, maar hier is het toegelaten. Pas op, zoals hierboven gezegd, sta je zelf in voor de interpretatie ervan. Liegen en bedriegen hoort erbij, geloof dus niet zomaar alles wat er gepost wordt ;)

Voor de rest; have fun en als er iets is, PM me!

Ik doe toch mee Jorgy haha.:D

Wegens een Paasfeest bij de oma, zal ik vandaag reeds om 16u beginnen met het doorsturen van de rollen. Iedereen heeft dus al een paar uur de tijd om na te denken over hoe je het gaat spelen.

Eindelijk weer eens de wolf, leuk dat je deze ook als eerste een PM stuurt, eet smakelijk :thumb:

Heb me studierooster even gecheckt en bleek maandag, dinsdag en woensdag vrij te zijn, dus zo'n drukke week heb ik niet:D

zal mijne ook alvast ff delen, voor het dalijk als smoesjes gezien wordt als ik overdag niks post. Maandag late, woensdag en donderdag nachtdienst.

maandag late? hier in belgie is er geen les wegens paasmaandag :D

dinsdag en woensdag zit ik wel tot heel laat in het labo :s

heb er wel zin in, ziet er goed georganiseerd uit alvast jorgy!

Haha jij ****tard :o

Nu kan ik weer men rollen gaan veranderen. Rollen komen dus iets later toegestuurd. Ook geen paniek als je hem pas vanavond laat krijgt; moet zo naar mijn oma en weet niet of ik alles nog op voorhand verstuurd krijg.

bedankt voor de rol Jorgy

zal je niet teleurstellen

Geef me mijn rol :mad:

Edit, net binnen, ik ben de wolf, wie op me stemt eet ik op

ik eet jullie allemaal op

sanca ik hou je in de gaten

Terug
Naar boven