AndroidHealthClinic

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Bezoekers in dit topic

Was het niet Biobeast die tijdens zijn vakantie eens ook een wolfgame zat te spelen? :roflol:

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------



Idem kwarkvaken zou ik zeker uitnodigen. z1000 heb ik in de vorige game ook niet gezien?

Die ook ja. Ook nog zo'n andere idioot:o.
 
vincenzio al gecontacteerd? Was ook een goeie wolf.
 
Unknown is doodgemaakt door de hitman van B&F of XXL vanwege eiwittesten
 
Jeej! Ik wil heel graag meedoen! Ik ben alleen bang dat je start in mn vakantie.. Ik ben pas 13 juni weer terug..

Anders count me in HillR

Kan me voorstellen dat jullie niet zo lang willen wachten :p

Waarschijnlijk beginnen we volgende week maandag. Of dat is toch voor mij een mooie dag om te beginnen. Vrees dat je dus of tijdens je verlof moet spelen, of een game moet overslaan.
 
Was het niet Biobeast die tijdens zijn vakantie eens ook een wolfgame zat te spelen? :roflol:

Moet je eens wolf proberen zijn tijdens een festival :-/

Ik ben wsl het weekend dat op het eind van het spel zal vallen ook een paar dagen weg, maar ik volg wel :p
 
waar de **** is unknown eigenlijk

das unknown

3749-i-see-what-you-did-there-no-text.png
 
nice, al 14 man in!! :D

Zou ik toch een kleine correctie bij maken :D

HillR staat nog niet op de lijst? Als we maandag starten kan ze wel meedoen voor ze op vakantie gaat.
 
ssttt ik ben een startverhaal aan het schrijven, haal me niet uit mijn concentratie :D

Ben eens benieuwd, gewoonlijk rolt er wel eens kopje van een persoon over de vloer of word er iemand anaal vernederd tijdens een verhaal. Misschien dat een vrouwelijke touch wat andere verhalen oplevert.
 
Ben eens benieuwd, gewoonlijk rolt er wel eens kopje van een persoon over de vloer of word er iemand anaal vernederd tijdens een verhaal. Misschien dat een vrouwelijke touch wat andere verhalen oplevert.

mijn thema en startverhaal ligt ter goedkeuring bij de baas ;)
 
mijn thema en startverhaal ligt ter goedkeuring bij de baas ;)

Kzie dage na al nen keilange pm ed gestuurd, mr kzn momentiel ni nuchtr gng om dien t lzen

kantwoor meirge
 
Kzie dage na al nen keilange pm ed gestuurd, mr kzn momentiel ni nuchtr gng om dien t lzen

kantwoor meirge

:roflol::roflol:

slaap uwen roes lekker uit meneer jorgyboy :D
 
Kzie dage na al nen keilange pm ed gestuurd, mr kzn momentiel ni nuchtr gng om dien t lzen

kantwoor meirge

goedzo bro, goed kcal gepompt voor die gains zie ik al
 
Is dronkenschap tegenwoordig een vereiste om een spel te leiden? :D
 
Back
Naar boven