MuscleMeat

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Bezoekers in dit topic

Ja maar ik merk dat ik steeds makkelijker word, afgelopen pot heb ik bijna geen 1 verhaal gelezen.
 
Sorry, die rol gaat standaard naar tremendes

Nou..ik vind anders prima hoor. Goldberg is, bij deze, de nieuwe dikke!

Ben ik gewoon de nieuwe zyzz. Zou het ook prettig vinden om voortaan door jullie zo aangesproken te worden..
 
Nou..ik vind anders prima hoor. Goldberg is, bij deze, de nieuwe dikke!

Ben ik gewoon de nieuwe zyzz. Zou het ook prettig vinden om voortaan door jullie zo aangesproken te worden..

Zyzz is toch die gast die dood ging in een gay sauna in Thailand? Ja die rol past ook wel bij je!
 
Zyzz is toch die gast die dood ging in een gay sauna in Thailand? Ja die rol past ook wel bij je!

Ja als je het zo zegt is de lol er al gelijk af eigenlijk...Bij nader inzien blijf ik toch liever de dikke dan.
 
We starten maandag.
We kijken nog even hoe we het doen met verhalen en dergelijke: in de avond kan ik prima schrijven, de ochtenden minder. We komen er wel uit...

Aanmelden kan tot zondagmiddag 14.00 uur!
Rolverdeling volgt zondagavond


Ow....en hierbij de standaard disclaimer voor (historische) incorrectheden ;)


Alvast een kleine teaser:
Carnaval in Rio!

339leh5.jpg


Het is voorbereidingstijd voor het carnaval in Rio. In Rocinha, de grootste krottenwijk van Latijns-Amerika is de sambaschool Porta de Pedra de laatste hand aan het leggen aan de kostuums. Diaephi is druk bezig de pailletjes op de kleine behaatjes te naaien terwijl hij kijkt naar de vreemde bochten, waarmee de waterreservoirs op de daken zijn verbonden met de keuken en de badkamer. Deze laten zien dat hier stukje bij beetje gebouwd is, zonder architect. Steeds als er weer geld was werd er wat aangebouwd en moesten de leidingen worden omgelegd. Om het centrum van Rocinha heen liggen veel half afgemaakte huizen van mensen die later kwamen of om andere redenen nog niet genoeg geld hebben weten te bemachtigen. Alles draait namelijk om geld in Rocinha. RockofAges komt aangelopen, achter hem wat favela-toeristen die onder elkaar smoezen. Tremendes, FabulaActaEst, LLoydatoni, Origineel en Sanca bekijken Diaephi en Diaephi bekijkt hen. Dan draaien allen zich om….wat horen ze daar ineens….

Er wordt geschoten. De favela-bewoners kijken er niet van op of om, de toeristen echter wel. Één van hen blijkt echter geen toerist te zijn. Voor de rest het in de gaten heeft, schiet hij tussen de nauwe trappetjes, de krotten en de rondwanende bewoners in, zijn geweer strak vooruit. Hij gaat richting de schoten die eerder gehoord werden. Een volgend geweersalvo volgt en dan is het ineens weer stil.

De toeristen kijken vragend naar RockofAges, welke zijn schouders ophaalt en zegt: drugs. Ze lopen verder. Lloydatoni snuift eens en geeft aan dat het vreemd ruikt. Sanca, kijkt Lloydatoni aan en struikelt zowat over.....


Er is een reden voor de spoiler trouwens! Op eigen risico bekijken.
Niet voor tere zieltjes
 
Laatst bewerkt:
Als we toch maandag pas starten, is het misschien wat vroeg om morgen de inschrijvingen al te sluiten? :)
 
Als we toch maandag pas starten, is het misschien wat vroeg om morgen de inschrijvingen al te sluiten? :)
ow doh! het is geen zaterdag.....

sorry ik heb een flinke plank voor mijn hoofd vandaag :(

zal even editten, thnx!
 
Haha, gaat het hele spel met zulke afbeeldingen zijn :p?
 
IMBA nog niets laten weten?
 
penose dan maar
 
Ja maar ik merk dat ik steeds makkelijker word, afgelopen pot heb ik bijna geen 1 verhaal gelezen.

Boeie, dan zet je jezelf ertoe?
Kost niet veel tijd, en het is lache om met zn allen te spelen :D
 
Back
Naar boven