- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In!!!!
pfewww.....veeg zweetdruppeltjes weg
Ik als een gek naar dot topic toen ik het zag, zag ik al 18 deelnemers, dus gauw inschrijven in de hoop niet te laat te zijn.
Lees nu de rest: thnx, ik stond er al! Hele opluchting.
Gaaf verhaal, ik kan niet wachten!

Ben heel benieuwd naar hoe jij het spel gaat spelen
Btw, Wauter: Ik zie het niet meteen staan, of ik lees er over, maar we starten maandag? En zondag de rolverdeling zoals gewoonlijk?
Ik heb het te druk. Word vast een mooi spel. Succes allen..

Wil uiteraard meedoen, maar zou kunnen dat ik niet zo actief kan zijn.
In tegenstelling tot velen hier kijk ik wel voetbal. Ben niet echt fanatiek ofzo, maar vind het wel leuk om te zien. En daarnaast ga ik deze week verhuizen dus ook daar gaat aardig wat tijd in zitten en ben bovendien niet helemaal zeker of ik straks gelijk internet ga hebben.
Ik heb het te druk. Word vast een mooi spel. Succes allen..

Wil uiteraard meedoen, maar zou kunnen dat ik niet zo actief kan zijn.
In tegenstelling tot velen hier kijk ik wel voetbal. Ben niet echt fanatiek ofzo, maar vind het wel leuk om te zien. En daarnaast ga ik deze week verhuizen dus ook daar gaat aardig wat tijd in zitten en ben bovendien niet helemaal zeker of ik straks gelijk internet ga hebben.

Je bent altijd welkom, daarom had ik je ook al op de lijst gezet. De keuze is aan jou.
Ik wil ook nog meedelen dat ik mijn best ga doen om de verhalen op de beloofde tijdstippen online te zetten maar het kan misschien eens wat later zijn. Ik heb ook een sociaal leven, ik train en ik probeer het WK wat mee te volgen.
Dat je weer een game doet is al awesome, dus zal mij niet veel uitmaken!