MuscleMeat

Aankondiging Weerwolfgame 33: The guardians of humanity: freemasons

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangezien het topic pas sinds vrijdag online staat geef ik het nog een paar dagen, lijkt me eerlijk voor de mensen die een druk leven hebben en niet altijd online zijn.

Wilde goldberg ook niet meedoen?

Was meer vraag uit interesse ;) Hoe meer mensen hoe leuker natuurlijk :D

ik ben out, ga a.s. donderdag op vakantie en lijkt me niet handig in spanje. wens jullie allemaal veel plezier :p

Let's get this show on a roll, guys !

Aangezien het topic pas sinds vrijdag online staat geef ik het nog een paar dagen, lijkt me eerlijk voor de mensen die een druk leven hebben en niet altijd online zijn.

Wilde goldberg ook niet meedoen?

In before Goldberg is weer mijn mede cult en vliegt er na 1-2 dagen uit :p.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een voorstel. Aangezien er redelijk wat spelers zijn zou ik zoals mijn vorige spel de cults na de dood van de wolf de nachtelijke moordpoging willen geven. Anders kan het spel dan wel redelijk lang, te lang misschien, duren aangezien er dan maar één persoon per dag uitgaat. Enige waar ik nog niet helemaal tevreden mee ben is dat de cults er dan natuurlijk altijd met 100% zekerheid een burger kunnen uitspelen tegenover de wolf die nog een cult kan pakken. At random iemand 's nachts als slachtoffer uitkiezen lijkt me ook stom.

Zo lijkt dit spel eigenlijk wel vrij hard op het vorige :p

oef een lastige wauter....er definitief een burger uitpakken is ook niet super.
Jorgy weet meestal wel goede oplossingen voor dit soort zaken....
(speciale slechte rol die pas in werking treedt bij de kill van de wolf ofzo??)

Cults winnen volgens mij sowieso al meer potjes dan burgers, dus als je ze nog meer voordelen geeft?

Ik heb een voorstel. Aangezien er redelijk wat spelers zijn zou ik zoals mijn vorige spel de cults na de dood van de wolf de nachtelijke moordpoging willen geven. Anders kan het spel dan wel redelijk lang, te lang misschien, duren aangezien er dan maar één persoon per dag uitgaat. Enige waar ik nog niet helemaal tevreden mee ben is dat de cults er dan natuurlijk altijd met 100% zekerheid een burger kunnen uitspelen tegenover de wolf die nog een cult kan pakken. At random iemand 's nachts als slachtoffer uitkiezen lijkt me ook stom.

Zo lijkt dit spel eigenlijk wel vrij hard op het vorige :p

Wat je dan kan doen is dat de kans 1:2 is dat de moordpoging slaagt?

oef een lastige wauter....er definitief een burger uitpakken is ook niet super.
Jorgy weet meestal wel goede oplossingen voor dit soort zaken....
(speciale slechte rol die pas in werking treedt bij de kill van de wolf ofzo??)

Ik heb sowieso nog wat speciale dingen achter de hand ;)

Ik zit eraan te denken om de leugenaar in het spel te steken. Deze kent dan de cults natuurlijk niet en dan is er een vervangwolf. Kunnen de nachtelijke killpogingen normaal gezien een tijdje doorgaan tenzij de leugenaar er natuurlijk snel uitgaat.

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------

Wat je dan kan doen is dat de kans 1:2 is dat de moordpoging slaagt?

Kan ook, de kans is dan natuurlijk maar 50% al gaat er wel nog altijd sowieso een burger uit. Het fijne van de wolf vind ik net dat er ook eens kans is dat er een cult uitgaat.

De Steenhouwert heeft toch ook geen idee wie goed/slecht is? Kan die niet een dubbelrol spelen? :o

Of onder de stamleden word achter de schermen een nieuwe leider gekozen..

De Steenhouwert heeft toch ook geen idee wie goed/slecht is? Kan die niet een dubbelrol spelen? :o

Of onder de stamleden word achter de schermen een nieuwe leider gekozen..

Iemand die aan de goede kant speelt in het midden van het spel aan de slechte kant laten spelen vind ik wat apart, wel leuk maar ik vrees dat de jager dan misschien zodanig gaat spelen dat hij zichzelf in een betere positie zet later als wolf.

Probleem is dat de nieuwe wolf dan natuurlijk al de andere cults kent. De leugenaar in het spel steken dan is wel een goeie optie.

Nieuwe leider onder de culten kiezen dan? :)

Wanneer begonnen we, vandaag toch?

Nope duurt nog wel paar daagjes :)

Ik wil graag meedoen maar heb het heel erg druk de laatste tijd. Ik weet daardoor niet of ik op tijd kan stemmen. Door een verbouwing op mijn werk, werk 14 a 15 uur per dag. Gelukkig is dit slechts voor een week.

In?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven