Update qua rollen:
De leugenaar:
Deze speler speelt aan de kant van de stamleden en de assassani. De laatste kent hij maar de stamleden NIET. Contact tussen de leugenaar en de asssassani is natuurlijk verboden. De leugenaar heeft de speciale functie dat hij in het topic op iemand kan stemmen maar in een PM mij zijn echte stem kan doorgeven. De stemming die jullie zien en het resultaat daarvan kan dus mogelijk niet de werkelijke stemming zijn. In dit spel krijgt de leugenaar ook nog een extra functie. Sterft de assassani aka de wolffunctie voor de leugenaar, dan neemt de leugenaar de nachtelijke killfunctie van de wolf over.
De verzamelaar:
De verzamelaar speelt aan de burgerkant en heeft een mogelijke killfunctie, hiervoor moet hij echt zijn twee delen van het geweer zien te verzamelen tijdens de nacht. Gedurende de nacht mag hij mij een PM sturen met de twee personen waarbij hij langs wil gaan. De killpoging mag gelijk wanneer plaatsvinden. Deze functie is overdraagbaar na de dood van de speler. Na de dood van de houders van de geweerstukken zullen deze mogen kiezen aan wie ze de stukken overdragen.
Het homokoppel:
Hetgeen ook gevonden word in het dierenrijk bestaat evenzeer in dit spel. Deze twee spelers weten dat ze allebei aan de burgerkant spelen en mogen met elkaar contact hebben en pmen. Wanneer één iemand van dit koppel uit het spel verdwijnt zal de andere ook automatisch verdwijnen.
Ik raad aan aan iedereen, zeker aan de nieuwe mensen, om de beginpost goed na te lezen. Snap je iets niet of denk je dat er een fout gebeurd is, dan mag je me ze altijd stellen via PM.