MuscleMeat

Aankondiging Weerwolfgame 33: The guardians of humanity: freemasons

Status
Niet open voor verdere reacties.
kwakvarken

Kwarkvarken

Meegaan met de stroom? :o

Kan trouwens niet wachten op het volgende verhaal, ik moet en zal die raadsels oplossen :mad:

Steensteen

Wilt teveel uitleg geven over een stem die nu geen uitleg nodig heeft en legt de nadruk te hard op 'ik ga hints oplossen'.

Steensteen

Wilt teveel uitleg geven over een stem die nu geen uitleg nodig heeft en legt de nadruk te hard op 'ik ga hints oplossen'.

Dat is inderdaad echt een typische cultreactie :D. Een andere klassieker: "Kan niet echt meteen iets maken van de hints, zal me er straks eens grondig mee bezig houden", waarna er enkele uren later nog steeds niets uit de bus is gekomen :p.

Nu, ik vind het op zich nog niet voldoende om al op hem te stemmen, dus mijn stem gaat toch naar de inactieveling: Kwarkvarken

kwarkvarkerino

Raar hoor. Want die had juist zo'n zin in dit spelletje verteld hij eerst, maar goed. Jammer ook dat we nooit de eerste ronde naar gebruik de burgemeester kiezen, maar goed.
RIP

• Topic Starter Topic Starter
Verhaal komt wat later door omstandigheden, wel blij dat jullie vrij uniform stemmen zodat ik de stemmen niet hoef na te kijken :)

Pas toch maar op. Steensteen heeft ook 1 of meer stemmen!

Sanca
20.58....oef
nu even lezen...was vanalles tussengekomen vanavond

inactieveling: Kwarkvarkenga met de meute mee

Steensteen

Dit is m'n eerste game, heb geen flauw verstand van wat ik doe m8 :roflol:

En heb van die dingen als De Davinci Code ook altijd op willen lossen enz.

Blijkbaar doe ik iets verkeerds? :p

Spannende eerste ronde zeg :angstig:

Kwarkvarken

Extreem druk hier. Hopelijk ben ik nog op tijd met stemmen.

kwarkvarken

Ik verander naar Sanca.

Dag 1:

Het is 1776 en de onafhankelijkheid van de Verenigde staten was een feit, het is een harde strijd geweest maar de kolonisten hebben het uiteindelijk wel gehaald. De oorlog was echter nog altijd niet ten einde. Het moederland Engeland wilde zijn kolonies niet zomaar zonder slag of stoot opgeven en besloot van de verschillende forten en posities die het nog in handen had hard te verdedigen. Vele veldslagen werden uitgevochten waarvan New york en Philadelphia belangrijke voorbeelden waren. De Britten wilden Amerika via een verdeel en heers strategie straffen voor de rebellie. Men wilden hun havens bombarderen en kuststeden plunderen en de indianen aan hun kamp laten vechten en de grensstreken aanvallen waardoor de loyalisten het voordeel zouden krijgen en het nieuwe bestuursorgaan, het congres verdeeld zou geraken.

De opperbevelhebber van de troepen en één van de founding fathers was George Washington, hij zou later omwille van zijn leiderskwaliteiten en strategische inzichten worden uitgeroepen als allereerste president van de verenigde staten van Amerika.

De nieuwe natie had echter ook bondgenoten, hoewel er wantrouwen was wilden zowel Frankrijk als Spanje de kolonies die ze verloren hadden, zoals de caraibische eilanden/Minorca en Gibraltar, aan de britten terug in handen te krijgen. Daarom steunden ze in het begin passief de oorlog tegen de Britten maar later ook actief. Dit zou later cruciaal blijken in een blijvend onafhankelijk verenigde staten en blokkage van een herovering van de oude kolonies door Engeland.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Omdat jullie de cijfers beu waren:

DETGNOLKGGEDEOOS

Kwarkvarken is dood:

Hij was stamlid aka cult

Lekker hoor Alley cat

Alle mensen met een nachtrol mogen me een PM sturen, ik ga er niet zelf achter vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven