Fitness Seller

Weerwolfgame: De Boze Super moderator

• Topic Starter Topic Starter
Ik lijk er geen melding van te krijgen ofzo, dus zie het nut niet :p

funny-gif-The-Lord-of-the-Rings-yolo.gif

count me in chef

Thanks voor de rol Sanca :D

@Sanca

photo.jpg

Hoe laat komt het eerste verhaal?

De rollen zijn verdeeld, stemmen mag tot 20u00, tevens ook het begin van de nacht, het begin van de dag kan elke dag variëren.

De Super moderator aka de wolf, deze mag me elke nacht een bericht doorsturen met de kill van de nacht

De moderators aka de cults, deze kennen elkaar en mogen in pm communiceren.
Zij kennen de wolf en hun doel is de wolf te beschermen (zij mogen niet communiceren met de wolf)

De leden aka de burgers, deze kennen elkaar niet, de cults niet én de wolf niet en mogen niet communiceren in pm

E-cop aka de jager, deze mag me elke nacht een pm sturen van een speler die hij wilt beschermen in die nacht, hij kent de burgers niet, de cults niet én ook de wolf niet

Laatst bewerkt:
Wel wat weinig burgers denk ik in het spel. Hopelijk doet die cop een beetje waar die goed in zou moeten zijn.

Euhm geen verhaal?
Heb wel een hint gezien tegen woopy maar wil die niet direct delen.

Eventjes voor de duidelijkheid sanca,

De moderators aka de cults, deze kennen elkaar én de wolf en mogen in pm communiceren met elkaar, doel is de wolf te beschermen

Als dit een standaardspel is mogen de cults niet met de wolf PM'en (je zin is een beetje onduidelijk)? Anders zijn de burgers wel in het nadeel omdat de wolf nooit een cult als slachtoffer kiest :o

Dag 1

Na de bans van Hell93 en Ivosnivo en de waarschuwing van de boze super moderator dat de rest snel zullen volgen zit iedereen, een beetje in zichzelf terug getrokken, panisch constant te F5'en om te zien of ze niet gebanned zijn van het forum.
Misschien moeten we toch maar even de mobieltjes neerleggen en gaan trainen zegt Lloyd, de super moderator mag dan onze social media stelen maar onze gains zal hij niet te pakken krijgen !!
HillR hoef je dit maar 1 keer te zeggen en zij springt krijsend uit de zetel, ze is zo enthousiast dat Wauter z'n mobieltje laat vallen door het verschieten, gelukkig is Drbrik net snel genoeg om 'em op te vangen. Oef, dat scheelde maar een haartje.
Marc100 mompelt dat hij al jarenlang bestolen is van zijn gains door een louche supplementenboer. Kop op zegt Wengstertje, ik zal je wel eens een goede whey bezorgen, gegarandeerd dat je het verschil gaat merken.
Je moet gewoon wat meer Limburgse vlaai eten roept Daffy, dan komen de gains vanzelf, als we gedaan hebben met trainen zullen we even langs de bakker gaan.
Vreugde alom, de boze super moderator is al snel weer vergeten en allen vertrekken ze naar de gym.

Stemmen mag tot 20u00

Euhm geen verhaal?
Heb wel een hint gezien tegen woopy maar wil die niet direct delen.

Hoe kun je een hint gezien hebben dan, de 1ste verhalen waren teasers en daar stonden géén hints in, hints zoeken begint pas bij het Dag 1 verhaal (net gepost).

Ik had Woopyland vermeld zodat de hele groep er een trainings meet kon gaan doen, maar als het Woopy verdacht maakt moet ik dat al maar vast schrappen en ik had nog wel zo een mooi verhaaltje in mijn hoofd :fuu:

Eventjes voor de duidelijkheid sanca,

De moderators aka de cults, deze kennen elkaar én de wolf en mogen in pm communiceren met elkaar, doel is de wolf te beschermen

Als dit een standaardspel is mogen de cults niet met de wolf PM'en (je zin is een beetje onduidelijk)? Anders zijn de burgers wel in het nadeel omdat de wolf nooit een cult als slachtoffer kiest :o

Ja, dat leek me wel duidelijk maar ik pas het aan !

Terug
Naar boven