Fitness Seller

Weerwolfgame: De Boze Super moderator

Voor iedereen die nu op mij stemt,
Mijn stem was puur om het een en ander op gang te brengen. Een cult zou nooit zo vroeg zijn stem uitbrengen. Lees de andere spellendag terug. Ze blijven afwachten en zodra de stemming op gang komt doen ze makkelijk mee.

Mijn stem was puur om het een en ander op gang te brengen. Een cult zou nooit zo vroeg zijn stem uitbrengen. Lees de andere spellendag terug. Ze blijven afwachten en zodra de stemming op gang komt doen ze makkelijk mee.

Jaja.. zou ik ook zeggen wanneer het een en ander backfired :P

Anyways.. Ik vind eerste dag stemmen altijd zo moeilijk en nutteloos..
Random stemmen is ook weer zulk iets, en zowel Orgineel en Wengstertje stemmen vind ik in dit stadium nog niet echt onderbouwd..

@Jacked And Tan @Steensteen @RockOfAges @diaephi zijn nog niet echt actief geweest, of heb ik wat gemist?

Ik zou dan eerder willen gaan voor iemand die niet actief is, die draagt toch niets bij.

Ben ook wel van plan om mijn stem nog aan te passen, no worries :p

Niemand die reageert op mijn bevinding uit het verhaal?

Deze twee stukken zouden kunnen wijzen op mensen die samenwerken/elkaar helpen?

Klinkt plausibel, maar wel heel doorzichtig voor een eerste verhaal.. Ik mag voor wat betreft hints altijd graag te moeilijk denken (lloyd heeft er een aantal gehost lol).. Zou het niet te makkelijk gedacht zijn?

HillR heeft gelijk, een stem op een inactieve lijkt me het beste.
Of uit protest dat we de eerste nacht geen burgemeester mogen aanwijzen kunnen we ook allemaal op sanca stemmen?

Ik stem ook voor Spanning Tree als burgemeester! De verteller wil geen burgemeester, maar als we samenwerken kunnen wij, het volk, een revolutie ontketenen! Spanning Tree for 2016!

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

De leden beginnen te fantaseren en denken, als we de server van het forum platgooien dan kan de boze super moderator ons niet meer bannen, toch ?
Maar dan kunnen we zelf ook niet meer online. Misschien zelf een nieuw forum starten dan ?

xD

Belangrijke update: In een poging om de bans van de boze super moderator een halt toe te roepen besluiten de leden om een nieuwe admin te verkiezen die hen misschien wel zou kunnen beschermen !

De admin
aka de burgemeester, deze speler wordt verkozen door de andere spelers en kan zowel goed als slecht zijn. De stem van de admin telt dubbel.

Terug
Naar boven