XXL Nutrition

Weet ni wat beste is! :s

Jefsel

Novice
Waardering
0
Allo allemaal

Ik weet niet wat ik beste kan doen van kuur. Train nu al anderhalf jaar circuit samen met ne collega van mij. Rug, schouders, biceps, triceps en borst in 1 training van een uur. Een uur vollenbak doorgaan, ik kant u garanderen. In kracht voel ik wel dak vooruitga maar in volume niet. Da wisten we wel op voorhand maar ergens wil je wel een beetje (veel) aan volume bijwinnen maar willen niet echt van onze training afwijken. Anders hadden we uiteraard al op volume beginnen trainen. Maar nu komt de vraag; "Wat kunnen we bijpakken op toch die volume te stimuleren?" En nee, ik wil ni aan deca beginnen. Ik had gedacht aan sus + winny om toch nog wa kracht bij te winnen maar kan iemand me wa meer raad geven...

Alvast bedankt voor de tijd te nemen om dit te lezen en eventueel je raad.

Greetz

Begin al maar eens met wat te lezen hier. Dergelijke vragen zijn hier al xxx-keer gepasseerd.
Ik stem alvast voor een "beginners vragen" section in het aas-gedeelte :rolleyes:

Als eerste kuur wordt hier meestal een test-e only aangeraden voor zo'n 10 weken. Uiteraard met nakuur, bv. 4weekjes Nolvadex

Je doet nu gewoon een fullbody training, ik veronderstel dan 3 keer per week (anders heb je geen rust). Daarmee kan je toch perfect bijkomen. Zijn zoveel mensen die een fullbody schema volgen.

juiste voedingsschema hanteren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helaas is kuren ook een beetje ervaringen opdoen en fouten maken..en is voor iemand anders een kuur maken lastig...dus ga zelf aan de slag kijk wat je bevalt of niet bevalt en pas daar je volgende kuur op aan..en rek het niet te lang en hou de doseringen beschaafd..

fb sucks big time (VOOR MIJ!!!)
probeer eens 3 daagse split b.v.
borst tri
rug bi
benen schouders
5x6 is lekker voor massa!!!
succes...en blijf aub van de aas af...
daarna kunnen we het natuurlijk nog over voeding gaan hebben...
lees daar ook nog maar eens iets over...
als je training en voeding zuigen kun je zo veel aas gaan spuiten als je wil...maar groot worden zul je niet(iig niet blijven)

[Link niet meer beschikbaar]

allo allemaal

ik weet niet wat ik beste kan doen van kuur. Train nu al anderhalf jaar circuit samen met ne collega van mij. Rug, schouders, biceps, triceps en borst in 1 training van een uur. Een uur vollenbak doorgaan, ik kant u garanderen. In kracht voel ik wel dak vooruitga maar in volume niet. Da wisten we wel op voorhand maar ergens wil je wel een beetje (veel) aan volume bijwinnen maar willen niet echt van onze training afwijken. Anders hadden we uiteraard al op volume beginnen trainen. Maar nu komt de vraag; "wat kunnen we bijpakken op toch die volume te stimuleren?" en nee, ik wil ni aan deca beginnen. Ik had gedacht aan sus + winny om toch nog wa kracht bij te winnen maar kan iemand me wa meer raad geven...

Alvast bedankt voor de tijd te nemen om dit te lezen en eventueel je raad.

Greetz

r u 4 real ???

Je wilt niet aan deca beginnen maar wel aan sust? Search eens wat er in sust zit...:)

1,5 jaar circuit training, dan ben jij nog lang niet toe aan kuren. Gewoon lekker blijven trainen voorlopig en het aspect voeding uitdiepen, dan kom je alweer een stukje verder.

Succes...

Ach ja, denk dat het kwam na lezen van meerdere topics.

Jef,

Maak in de desbetreffende sectie eens een topic aan over je huidige voeding en training
laat daar eerst is wat tips over loskomen, je moet niet zomaar klakkeloos met AAS beginnen.
Ik heb pas nog een paar keer wat schema's gepost waaronder ook split misschien kun je daar wat mee.

Hoop dat je hier wat mee op weg bent geholpen.

Grtz,

Porter.

Terug
Naar boven