- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 89kg
Ik zie wel eens filmpjes voorbij komen vanuit de VS waar burgers zich weigeren te identificeren of vragen te beantwoorden van politieagenten. En dan blijkbaar in hun recht staan omdat ze niet redelijkerwijs verdacht worden van een strafbaar feit.
Hoe werkt dat in Nederland? Word ik meegenomen naar het politiebureau? En hoe lang kunnen ze me daar vast houden als ik blijf weigeren?
Hoe werkt dat in Nederland? Word ik meegenomen naar het politiebureau? En hoe lang kunnen ze me daar vast houden als ik blijf weigeren?

Of gewoon zweigen. Je kan beter zweigen dan liegen. Als ze je betrappen op een leugen, ben je de lul. Dus weigeren en het hun moeilijk maken, heeft weinig zin. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk.

Sowieso wordt het eerlijk zijn niet beloond, en zeker niet door klote agenten. Zij gebruiken alles wat je tegen hun zegt tegen jou. Met kinderachtig zijn, ongeacht jouw leeftijd, daar is niks mis mee. Ik zie het leven als 1 grote grap en ik imiteer dat. Ook maak ik van elke dag een kunstwerk, al lig ik de afgelopen tijd veel in bed
++