Fitness Seller

weightgainer

rgt

Novice
Waardering
0
beste lezer bij het zoeken van een weightgainer ben ik uitgekomen bij een weightgainer van 400 kcal , 32 gram eiwitten en 87 kolydraten per 100 gram.

Bestaan er dan geen weightgainer met meer kcal , doel is shake maken van +- 1000kcal zonder teveel peoder te gebruiken.

graag jullie mening hierop

Nope, zal niet gaan lukken.

100 gram eiwitten = 400 kcal
100 gram koolhydraten = 400 kcal
100 gram vet = 900 kcal

Wil je dus een verantwoorde 1000kcal per shake zit je dus snel op 250gram poeder. Tenzij het hele zaakje uit vet bestaat, maar dat zal vast niet je bedoeling zijn;)

als je minder poeder wil smijt er dan nog andere dingen bij?
zoals banaan enzo
weet ik veel wat je er allemaal kan bijwippen :)

Waarom wil je een shake van 1000 kcal.???

Zoek es naar de massabommen van Ahnuld:)

rgt zei:
beste lezer bij het zoeken van een weightgainer ben ik uitgekomen bij een weightgainer van 400 kcal , 32 gram eiwitten en 87 kolydraten per 100 gram.

Bestaan er dan geen weightgainer met meer kcal , doel is shake maken van +- 1000kcal zonder teveel peoder te gebruiken.

graag jullie mening hierop

de wheightgainer: Mammoth 2500

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel leverd die mammoth op per shake?

1000kcal

• Topic Starter Topic Starter
Op de site staat dat er in de mamoth 2500 , 970 kcal per 117 gram zit.

Is dat met de melk of zonder?

Als het goed is zonder

Mammoth is rommel.

rgt zei:
Op de site staat dat er in de mamoth 2500 , 970 kcal per 117 gram zit.

Is dat met de melk of zonder?

Dan kan toch nooit!! Willen jullie nu genept worden ??

precies zoals bas zegt Vet leverd de meeste Kcal's en is 9 per gram dus dat zou betekenen dat bijna die hele 117 gram uit vet bestaat...... lekkere weightgainer dan...

2 top weightgainers zijn leangainer en profi whey mass van olimp bij xxl.

Ok thnx, dan weet ik dat ik die niet moet kopen :)

Dan ga ik maar kijken naar die Leangainer

weightgainers ook innemen op niet trainingsdagen ?

doel; tijdelijke kcal boost doel; zwaarder worden, harder, zwaarder kunnen trainen, meer spiermassa .

hardgainers zei:
Dan kan toch nooit!! Willen jullie nu genept worden ??

precies zoals bas zegt Vet leverd de meeste Kcal's en is 9 per gram dus dat zou betekenen dat bijna die hele 117 gram uit vet bestaat...... lekkere weightgainer dan...

2 top weightgainers zijn leangainer en profi whey mass van olimp bij xxl.

Nou ehm kijk, die vet die in mammoth zit is MCT Olie. Als je al ff nagaat dat 1 eetlepel mct olie al zo'n 120 kcal levert... Van mct olie word je niet dik 't word meteen omgezet in energie dus je kan 't opzich wel vergelijken met koolhydraten. Ook is mammoth heel goedkoop maar je kan natuurlijk ook de wheight gainer van xxl kopen + Mct olie van xxl en dat bij elkaar doen is naar mijn mening de beste keuze.

Terug
Naar boven