AndroidHealthClinic

Weiland Games

Bezoekers in dit topic

Wat is de aanvangstijd en adres???Moet toch de navi kunnen instellen op de juiste plek.;)

Sanca ken de weg al helemaal niet in NL.:D
 
vanwaar ben je dan?!



:D in maasstricht ken ik de weg wel hoor

kom je nu of niet?

Son (Eindhoven), maar je kunt beter met OS mee rijden, wij rijden dan in een klein gaar bakje dat maar 120 of de andere die 140 kan. Maar met 3 buffels en een of 2 ouders zou dat aanzienlijk minder zijn:D
 
Ik zou graag gaan maar ik mag vast nie van me ouders met de trein ofsow naar friesland:(
 
sanderm en ultraX ,jullie kunnen met mij meerijden als ik ga, zal het morge eens met mn vriendin overhebben of ze dan geen plannen heeft ofzo.
 
gaat precies weer een kleine meet worden :rolleyes:

ben benieuwd ;)
 
:rolleyes:Hij zegt net dat ik dan eerst kennis moet maken met zn ouders:eek:Dan mag die arme jongen al helemaal niet meer mee.:roflol:

omg :roflol:

dan mag hij probably zelfs hier niet meer komen :p
 
:rolleyes:Hij zegt net dat ik dan eerst kennis moet maken met zn ouders:eek:Dan mag die arme jongen al helemaal niet meer mee.:roflol:

Zal wel meevallen bij jou kevin als je maar je mond houd over pitbulls en gevechten;)

Voor johan ook wel als ie zn piercing uitdoet en zn mauwen omhoog houd maar of jullie dat voor mij over hebben, denk ut nie:D

kzal vragen maar kben er bang voor:P
 
jeetje heb je zo christelijke ouders ofzo dan?
 
sanderm en ultraX ,jullie kunnen met mij meerijden als ik ga, zal het morge eens met mn vriendin overhebben of ze dan geen plannen heeft ofzo.

dat zou helemaal top zijn kerel, laat het maar ff weten dan zsm :)

:rolleyes:Hij zegt net dat ik dan eerst kennis moet maken met zn ouders:eek:Dan mag die arme jongen al helemaal niet meer mee.:roflol:

:roflol:
 
"De Highland "Weiland" Games beginnen om 13.00 uur. Wout Zijlstra hoopt op een
massale toeloop op zijn boerderij in Folsgare, gelegen aan de Folsgearsterleane 3 te
Folsgare."

zie ook: ww.highlandgamesfederatie.org

Wel even inschrijven door te mailen naar bovenstaande emails of PM mij met je gegevens:
-(echte :)) naam
- Leeftijd
- woonplaats
- eventueel lengte gewicht
 
"De Highland "Weiland" Games beginnen om 13.00 uur. Wout Zijlstra hoopt op een
massale toeloop op zijn boerderij in Folsgare, gelegen aan de Folsgearsterleane 3 te
Folsgare."

zie ook: ww.highlandgamesfederatie.org

Wel even inschrijven door te mailen naar bovenstaande emails of PM mij met je gegevens:
-(echte :)) naam
- Leeftijd
- woonplaats
- eventueel lengte gewicht

ik heb gewoon een mail gestuurd dat ik via dbb kennis heb genomen van de games en dat ik me wil inschrijven....

ik zal wel weer een reply krijgen zeker...
 
Wout is niet zo snel..... stuur hem ook maar naar die andere twee...
 
Back
Naar boven