MuscleMeat

Weiland Games

• Topic Starter Topic Starter
Tommy heeft een excuus.....wat is de jouwe?

Zoals ik je gisteren al aangaf, heeft het seizoen een zware slag op mijn lichaam gevergd, dat is één. En twee: als de opkomst echt zo groot wordt, dan hebben we ook begeleiding en scheidsrechters nodig ! :cool:

aangemeld tot nu toe:

- RealdutchPower :)
- Lanfeust :)

waar blijft de rest ?

aangemeld tot nu toe:

- RealdutchPower :)
- Lanfeust :)

waar blijft de rest ?

Begeleider heeft het me ten strengste afgeraden om mee te doen,ivm blessure gevaar omdat ik die oefeningen gewoon niet gewend ben:(Anders kan ik mss wel fluiten naar mn NK-kwalificatie plek....En dat is toch mn belangrijkste doelstelling voor het komende jaar!!!Maar damn...wat wil ik er toch eens graag aan meedoen,vind het een mega-gave sport,die ik graag erbij zou willen beoefenen.

Tot wanneer is de uiterste inschrijfdatum???Als mn voorbereiding soepeltjes verloopt en ik geen kwaaltjes or what so ever heb opgelopen ben ik toch "stiekem" 100% van de partij!!!!

Begeleider heeft het me ten strengste afgeraden om mee te doen,ivm blessure gevaar omdat ik die oefeningen gewoon niet gewend ben:(Anders kan ik mss wel fluiten naar mn NK-kwalificatie plek....En dat is toch mn belangrijkste doelstelling voor het komende jaar!!!Maar damn...wat wil ik er toch eens graag aan meedoen,vind het een mega-gave sport,die ik graag erbij zou willen beoefenen.

Tot wanneer is de uiterste inschrijfdatum???Als mn voorbereiding soepeltjes verloopt en ik geen kwaaltjes or what so ever heb opgelopen ben ik toch "stiekem" 100% van de partij!!!!

gewoon doen Ouwe ! Al kom je op de dag zelf, mag je van mij meedoen !:)Waarvoor moet je je eigelijk kwalificeren ?

gewoon doen Ouwe ! Al kom je op de dag zelf, mag je van mij meedoen !:)Waarvoor moet je je eigelijk kwalificeren ?

Oke man thx,I'll keep that in mind.;)

Op de S&Fcup kan ik me voor het Ned.Kampioenschap BB'ing kwalificeren,met als volgende doel een EK/WK ticket en sponsor te bemachtigen.:cool:

Ik leg de lat wel erg hoog voor mezelf,maar alleen zo kan ik mezelf motiveren om tot het uiterste te gaan.:wl:

Voor mij te ver midden in me KLUS tijdperk, ander keertje.

Count me in! Ik heb zojuist een email gestuurd naar Wout Zijlstra voor mijn deelname.

Ik wil me gaan richten op het strongman gebeuren en zie dit met mijn 0,0 wedstrijd ervaring als een mooi leermoment.

Het zal zeker leerzaam zijn omdat er ook strongman-onderdelen bij Wout op de boerderij zijn die je dan misschien ook eens kunt proberen.

up :)

Nog geen antwoord gehad op mijn email van Wout, gaat nu alles via jou Mixson?

:0;):)

Laatst bewerkt:
Nog geen antwoord gehad op mijn email van Wout, gaat nu alles via jou Mixson?

patience my friend. Anger leads to the dark side. Wout heeft wss ook wel andere dingen te doen dan mails beantwoorden. En ik kan me inbeelden dat een man met zijn bekendheid toch redelijk wat mails mag benatwoorden.

ik regel het verder wel........ de organisatie is op de hoogte :)

Terug
Naar boven