MuscleMeat

Weiland Games

• Topic Starter Topic Starter
got it!:)

sanderm en ultraX ,jullie kunnen met mij meerijden als ik ga, zal het morge eens met mn vriendin overhebben of ze dan geen plannen heeft ofzo.

Ik heb bijna me ouders zo ver, maar als ik met jou kan meegassen is dat helemaal mooi. Het is nu nog wachten op vervoer, heb ik dat zeker dan doe ik zeker mee!!! Hoeveel plaatsen zijn er eigenlijk, en moet ik me haasten voor een plaats? Anders schrijf ik me nu al in, aangezien het bijna zeker is dat ik wel met iemand mee zou kunen rijden, met wie is alleen nog maar de vraag.

Zit te denken om aan m'n ouders te vragen of het ze wat lijkt om met mij daarheen te gaan.

Alleen vraag ik me af of het gaat met mijn krachtstats?

140dl
110sq
75-80bp(geschatte 1rm)
75pp(geschatte 1rm)

Zit te denken om aan m'n ouders te vragen of het ze wat lijkt om met mij daarheen te gaan.

Alleen vraag ik me af of het gaat met mijn krachtstats?

Ja dat gaat! Vergeet niet dat het bij highland games niet alleen op kracht aankomt maar voor een groot deel techniek en explosiviteit. En er zijn meer mensen van jouw leeftijd die met ons meegetrained hebben wat gewoon goed ging. Je zult de zwaargewichten er misschien niet uitgooien die dag maar who cares! Je moet het in verhouding zien.

Oke ik ga zeker proberen te komen.

euhm, kun je de onderdelen nog eens posten... vind ze niet zometeen... :o

Standaard onderdelen voor competitie highland games behalve de caber for distance. Hierbij telt dus wel de afstand die je met de caber gooit.

toppertjes? bedoel je dan de "echte highlandgamers" zoals Tommy de Bruijn en Wout en ...

ik heb me ingeschreven, of ik rijd met flex123 mee of de ouders van UltraX dus de kans dat ik kom is bijna 100% :cool:

• Topic Starter Topic Starter
mogen der ook vrouwen mee doen?miss krijg ik mijn vriendin zo gek....

Dag Sander,

Je inschrijving is genoteerd.

Tommy de Bruijn

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Sander M.
Verzonden: dinsdag 25 september 2007 10:15
Aan: woutzijlstra@sterksteman.nl; tommy@highlandgamesfederatie.org; wulbert@highlandgamesfederatie.org
Onderwerp: inschrijving weiland games

Hallo,

ik wil me bij deze inschrijven voor de Weiland games van 27 oktober!

Naam: Sander Meijnen
Leeftijd: 18
Geboorte datum: 06-10-1988
lengte&gewicht: 1.90 met 90kg

groeten!

snelle reactie :thumbs:

Is mijn inschrijving ook al rond mixson of moet ik naar de andere emails nog een mail sturen?

Ik heb ook een mail gestuurd,ben benieuwd.:cool:

Terug
Naar boven