XXL Nutrition

Weinig tot geen resultaat test kuur

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Stats

20j
81kg
171cm
13% bf

Begin morgen aan men laatste week eer ik aan men nakuur begin na 10 weken Test 500mg.
Heb nauwelijks effect gehad van deze kuur, kracht op sommige oefeningen is wat omhoog gegaan
maar niks speciaal en qua gewicht ben ik maar 2tal kg bijgekomen.
Merk niet veel verschil in men fysiek, quads en rug lijken iets voller maar niks echt merkbaar.

Aan men voeding kan het niet liggen, at 6 redelijk cleane maaltijden per dag plus 2 whey shakes.
Heb ook op een enkele pukkels op men borst niks van sides gehad, aan de echtheid van men test twijfel ik niet.

Kan het zijn dat ik dat ik licht reageer op aas en ik beter met een wat zwaardere kuur begonnen was, zoja plan in tegen eind dit jaar een volgende bulk kuur, advies is welkom.

Begin Juni ga ik 2 maanden cutten en dacht eens winstrol uit te proberen om de massa die ik vooral natuurlijk heb vast te houden en wat harder eruit tezien of herstel ik beter tot mijn volgende bulk kuur?

of je hebt fake gear gekocht?

Drop je voedingsschema.
Iedereen zegt dat hun voeding in orde is;)

Post je gear eens in de echt of nep sectie, iig zelfs met slechte voeding zou je 3-4kg moeten gainen aan vocht.

hey ik weet wie jij bent :D

kan haast niet anders dat je fake of zwaar ondergedoseerde gear heb.

Je bent pas 20 maar goed. Je gear is fake, doe eens fototje in de echt of nep sectie?

Drop je voedingsschema.
Iedereen zegt dat hun voeding in orde is;)

Serieus zelf zonder goede voeding kom je meer bij. Ik wil niet zeggen dat zijn voeding wel in orde zal zijn maar het probleem ligt sowieso bij de gear. 2kg bijkomen is gewoonweg veel te weinig.

@TS heb je hiervoor nog gekuurd, en hoelang was je off ?

zijn gear was van het welbekende ug-merk dat wsh de helft op dit forum aanzit

als dat zo is, dan eet hij gewoon veel te weinig.
weggegooit geld dus.

• Topic Starter Topic Starter
als dat zo is, dan eet hij gewoon veel te weinig.
weggegooit geld dus.

Zal even ruw schetsen wat ik binnespeel per dag

1) 2eieren, 3eiwitten, 3 sneden bruin brood, schep confituur, glas sinas

2) 75gram witte rijst, 150gram kalkoen, halve whey shake(18gram proteine)

3) 75gram witte rijst, 150gram kalkoen, halve whey shake(18gram proteine)

4) 125gram aardappelen, 150 gram kipfilet, portie groenten

Trainen

5) whey shake(36gram proteine), dextrose, creatine

6) 125gram aardappelen, 150 gram kipfilet, portie groenten

7) 250gram kwark met schep whey(18gram proteine)

heb je ook de kh/e/v verhouding er bij ?
of de totalen in ieder geval.

Je begint over 2 weken dus met je nakuur. Begin juni wil je dan starten met een winstrol kuurtje?

off topic: Waarom gelijk cutten na een test kuur?

OT: flink balen dat er geen/weinig resultaat is geboekt, toch maar ff de nep/echt sectie checke

allen maar suggestief,zou eerder eens je test laten controleren door ff bloed te prikken,verder is het koffiedik kijken. enig uitsluitsel is bloedtest.

• Topic Starter Topic Starter
Je begint over 2 weken dus met je nakuur. Begin juni wil je dan starten met een winstrol kuurtje?

Volgende week maandag begint nakuur, dacht eerst juni naturel te cutten en dan vanaf juli 6 weken winstrol te doen om wat harder te komen.

Ja ik weet zelf dat ik langer moet herstellen dus kan zijn dat ik gewoon tot september wacht voor een zwaardere massa kuur deze keer, 500test + 400 mast en oxy werd me aangeraden.

Iedereen die voorstellen heeft voor 2de kuur is welkom.

Doe dezelfde als jou, week 7 start vandaag en ben 5kg al bij met nog 5 weken tegaan...
Je voeding is goed maar je hebt nergens vetten.
Eet meer vis/noten...
En voor je volgende massa kuur, gooi dan gewoon Deca erin inplaats van iets zoals mast

Als je eet wat je zegt, moet je gewoon echt veel meer aankomen met deze kuur, simpel zat.

Tenzij je k*t genen hebt op dit gebied, maargoed, dan nog is 2kg echt weinig..

als je dat omreken naar kcal eet je nog niet super veel?
3500 kcal ofzo. In je kuur moet je meer eten dan zonder

Terug
Naar boven