AndroidHealthClinic

Weinig tot geen resultaat test kuur

• Topic Starter Topic Starter
Als je eet wat je zegt, moet je gewoon echt veel meer aankomen met deze kuur, simpel zat.

Tenzij je k*t genen hebt op dit gebied, maargoed, dan nog is 2kg echt weinig..

Kan het zijn dat men natuurlijke test hoger is dan normaal en daardoor het verschil niet echt zo groot is,

dit is wrs broscience maar kan echt op niks anders komen. Wat zou jij aanraden als volgende bulk kuur?

Je natuurlijke test gaat niet hoger zijn dan 500 per week hoor. Wees daar maar zeker van.
Je hebt misschien gewoon zwakke receptoren en ecto genetics daarbovenop. Heb ik ook, moet altijd zware kuurtjes zetten voor iets te gainen, maar 2kg voor een eerste kuur is extreem hoor. Je gear is volgens mij ondergedoseerd.

Welke gear had je? Moet wel fake of zwaar ondergedoseerd zijn bro

• Topic Starter Topic Starter
Welke gear had je? Moet wel fake of zwaar ondergedoseerd zijn bro

Dacht dat je hier geen merken mocht, anyway was golden gear.

Heb het van een vriend die ik al enkele jaren persoonlijk ken en zelf al een grote kuurgeschiedenis heeft(test, deca, tren, mast..) nu zelf ook gh.

Hij verzekerd me dat het dezelfde test is als hij gebruikt dus moet wel echt zijn.

Ik had dat ook met malay tiger testosterone, ik reageerde daar gewoon slecht op.
Geen idee waarom.

Daarna andere gepakt, en ging keihard.

ik mis toch ook wat meer carbs, aardappelen levert amper wat, brood hetzelfde, dan zie ik in totaal 2 maaltijden met voldoende carbs op de hele dag

Dit is men persoonlijke mening , vin 20 jaar iets te jong om al te kuuren . Swat iedereen doet met zen lijf wa hij zelf wilt natuurlijk , idd jammer dat je gains zo k*t zijn met die kuur

merknamen mogen hier sowiso niet gepost worden, staat ook in de regels.

carbs had je inderdaad kunnen verhogen!

merknamen mogen hier sowiso niet gepost worden, staat ook in de regels.

carbs had je inderdaad kunnen verhogen!

Eens, al verklaart dit niet waarom er (bijna) niets gebeurd is, alleen het placebo effect en motivatie nu ON zou die 2kg al verklaren imo!

het zegt niet dat er niets is gebeurd, als ik zo laag (voor mij is dit zo laag, weeg ongeveer hetzelfde) in carbs zou zitten zou mijn gewicht wsh niet eens veranderen, wel zou mn vet% gewoon dalen. (wat wil zeggen toch meer spieren)

3500 kcals is gewoon goed hoor. Dan is 2 kilo veel te weinig. Met 2000 kcals pak je nog meer kilo's.

Mijn eerste kuur was een cutkuur op testosteron 250mg, daar zat ik gemiddeld op 2700 calorieen en met elke dag zeker een uur cardio terwijl ik op hetzelfde lichaamsgewicht bleef en me vetpercentage zakte. Dus ik denk dat je gear slecht is want op 3500 calorieen zou je zeer zeker op moeten groeien, vooral omdat het ook je eerste kuur is.

Terug
Naar boven