AndroidHealthClinic

Weinig tot geen vooruitgang...

Millz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
64kg
Ik doe nu al een paar maanden fitness, van maandag tot vrijdag. Dan zou je denken dat ik toch echt wel wat progressie zou moeten hebben, maar nee hoor. Om de een of andere reden niet, het begint heel frustrerend te worden omdat ik nu het idee krijg dat ik m'n tijd een beetje zit te verspillen elke avond.

Ik ben 15 jaar, weeg 64 KG en ongeveer 1,70 cm lang. Zoveel kilo kan ik nog niet o.a 20 kilo bankdrukken. Maar wat het vervelende is aan de enige sportschool in mijn stad is dat ze mij amper helpen en meer met zichzelf bezig zijn (de trainers). Ik hoor zelfs opmerkingen zoals 'die gaat ook nooit vooruit he..', helpt wel erg qua motivatie...

Maargoed, dit forum ziet er erg hulpvol uit en ik hoopte hier wat meer hulp te krijgen dan wat ik in de sportschool krijg. Ik heb niet echt een voedingsschema, ik eet wat de pot schaft. Probeer wel kleine dingen te verbeteren qua eten bijv. meer fruit, kip, vis en water.

Alvast bedankt! :p

Edit: voor iemand het vraagt, ik had al wat threads gelezen maar kon er geen vinden die echt bij mij pastte, vandaar deze topic.

Meer eten

Meer eten inderdaad.. 20 kg bankdrukken is overigens enkel de stang. Of bedoel je 20 kg gewicht totaal?

• Topic Starter Topic Starter
Meer eten inderdaad.. 20 kg bankdrukken is overigens enkel de stang. Of bedoel je 20 kg gewicht totaal?

Stang = 15 kg (bij ons) + aan beide kanten een schijf van 20 kg maar dit is ook echt mijn maximum.

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Ik vroeg me af of het dan uitmaakt of het nou snacks zijn of gezond eten? Sinds ik toch meer koolhydraten (neem ik aan) moet binnen krijgen en dit in beiden zit (geloof ik). Uiteraard is fruit stukken beter maar soms val ik wel is door de mand met een frikandelbroodje vers uit de winkel...

Dan bench je 55kg, niet verkeerd als je pas even bezig bent...