AndroidHealthClinic

Welcome to the USA

Serieus, je zou kk sukkel moeten zeggen tegen iedereen die je op straat voor de voeten loopt of de verkeerde kant opkijkt, gaat het je dan ook zo goed af als thuis in je comfy chair, drinkend uit je rode SP mok en je marrianne tiemen pantoffels. ?

Wat maakt mij het nou uit als iemand voor mijn voeten loopt of de verkeerde kant uit kijkt?

Mooi, nou maar hopen dat ie er blijft :D Zijn we daar ook weer vanaf...
Net als die rimboe Ali.

Clowns zijn er genoeg hier in NL, met name die rechtse rakkertjes die NL zo klote vinden :roflol: Emigreren is ook een optie mannen!!
Maar klagen is idd wel makkelijker.

nee jij bent lekker, wanneer je broer dus ovelijdt, zal jij zijn vrouw of vriendin ff ragge, of ze nu will of niet ehh ?

mag ik vragen nahoeveel minuten of seconden na de plechtigheid, of hou je der gewoon aan ketting ?

EPIC
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Maar welkom op DBB 'super154'. Misschien wordt het je allemaal nog wel eens duidelijk. Al betwijfel ik het.

Wat maakt mij het nou uit als iemand voor mijn voeten loopt of de verkeerde kant uit kijkt?

mij maakt het ook niet uit, ik denk dat wij verkeerd begonnen zijn beginnerbb :)

Waar ik me wel ****ing aan erger is dat ik van de week, langs gouda 150 euro boete heb gekregen, vanwege door rood licht rijden.
Geen eens roodlicht, was gewoon geel, maar dan moet je al remmen, maar als je met 40 aan komt rijden, en achter een vrachtwagen waardoor je het hele stoplicht niet ziet, pass wanner je er door rijdt, en denkt "phoe geel'..

opdat moment kijk je naar links om rechts af te slaan, en zie je 2 wouten, in de bosjes staan kentekens noteren, op zo'n moment zie je in wat voor laffe k*t gemeenschap we met zijn allen leven..

Tsja, waarom komt dit iedereen die niet uit een buurt komt waar ze per persoon/inkomen minder belasting betalen naar hun buren 500 meter weg, zal nooit maar dan ook nooit iets zinnigs kunnen zeggen over marokkanen.

In de buurten waar ze minder belasting betalen dan jan_alleman, rijdt particulure beveiliging rond , en Marokkanen hebben nou eenmaal een hekel aan licht (koplampen van autos) net kakkerlakken, je ziet ze dan allemaal naar hun hol rennen..

In die buurten groeien de meeste politicie op, goeie school nerdige vrienden kring, maagd todat ze zich vol lazerus zuipen, en de dames van de lichte zeden bezoeken.
Dame van lichte zede in kwestie, was roemeens, en opeens hebben de nerdirege vrienden het over hoe lekker nken het is met een allochtoon.

ze doet dit ze doet dat, "heel anders dan wat Marleentje doet" terwijl geen van allen Marleentje ooit gezien heb, zo onstaat waarchijnlijk "ANL" (allochtoon doet lekkerder)

Niemand van dat kak van de richel heeft weleens meer dan drie marokanen, bij elkaar gezien, en zeker geen voetstap nabij hollands spoor gezet.

Ondertussen worden de jp''tjes en wouter bosjes groot, en hebben een breezer sl*t for life, en hebben nooit meer dan 2 allochtonen bij elkaar gezien.

Hebben wel verhalen gehoord, over 4, 5 of 6 Marokkanen tegelijk, maar toen schreven de huidige politicie een brief met uitnodiging voor pijpbeurt, en poepgatlikken, aan de imams in de huidige Kotskeeen..

mvg, uit een ooit rebbelerend land tegen de spanjaarden en moslim invloeden 80jarige oorlog, tot een uitgehoerde moslim provincie..

Voor de rest alles goed?

Ik heb hier geen enkel geldig politiek argument in gevonden dus zal ik verder geen aandacht besteden aan jou. Typisch aan extreem-rechts: veel schreeuwen, maar ze vergeten eigenlijk te vertellen wat belangrijk is namelijk een oplossing.

Edit: Ik oordeel liever niet te snel dus corrigeer indien fout.

Laatst bewerkt:
EPIC
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Maar welkom op DBB 'super154'. Misschien wordt het je allemaal nog wel eens duidelijk. Al betwijfel ik het.

Ik lees hier al een aardig tijdje mee, en juist op de momenten dat mijn vriendin iets voorzichzelf doet, en ik hier wat vrienden over de vloer heb, kan ik niet garanderen dat ik het meeste zelf post, of dat wat ik post er de volgende dag nog 100% achter sta..

Discussies hier zijn super, en leven daarom enorm op buiten mijn PC, en discuseren en schelden er aardig wat op los hier..

Maar bedankt voor je welkom, ik neem aan dat het voor jouw onderhand allemaal duidelijk is hier ?

En btw. iedereen heeft toch zijn eigenmening, en om gelijk met ''val dood" te gaan strooien heeft geen zin, 99,5% van de mensheid denkt er anders over dan jouw...

je kan ook in Noordkorea gaan wonen, waar iedereen blij is om voor de grote leider in de zoutmijnen te gaan werken.

Super154 is boos op Nederland, heel boos!

Nu ja, het is ook een k*tmaatschappij hier, met al die opleidingskansen, mogelijkheden om inspraak te krijgen in de politiek en alle andere vrijheden die we hier genieten.
Helaas hoort door rood rijden daar niet bij. Maar goed, je kunt ook niet alles hebben.

Ik lees hier al een aardig tijdje mee, en juist op de momenten dat mijn vriendin iets voorzichzelf doet, en ik hier wat vrienden over de vloer heb, kan ik niet garanderen dat ik het meeste zelf post, of dat wat ik post er de volgende dag nog 100% achter sta..

Discussies hier zijn super, en leven daarom enorm op buiten mijn PC, en discuseren en schelden er aardig wat op los hier..

Maar bedankt voor je welkom, ik neem aan dat het voor jouw onderhand allemaal duidelijk is hier ?

En btw. iedereen heeft toch zijn eigenmening, en om gelijk met ''val dood" te gaan strooien heeft geen zin, 99,5% van de mensheid denkt er anders over dan jouw...

je kan ook in Noordkorea gaan wonen, waar iedereen blij is om voor de grote leider in de zoutmijnen te gaan werken.

:scratch: Een van de meer onsamenhangende stukjes tekst die ik op DBB voorbij heb zien komen.

..

Laatst bewerkt:
..

Laatst bewerkt:
extreem rechts ? ja ik heb een kale kop, loop veel op leger schoenen (omdat ik die nog heb), verder heb ik een Vietnamese vriendin die zwanger is van mij, en ziten er erg aan te twijfelen of om hier te blijven (voor opa en oma) of om iets te beginnen aan het strand close to Saigon..

Nee in nederland zie je wat je ziet, en trekt daar conclusies uit..
ben helemaal niet racistisch, ik vind myself alleen beter dan 95% van de marokkanen..

verder heb ik vrienden in alle bevolkingsgroepen.

Nee, inderdaad je bent geen racist, je viseert 1 doelgroep dat leunt eerder tegen fascisme aan. Domme ik!

Oh oh oh, ik zie ZELDEN ( ik zie ze dus wel eens) Marokkanen waar ik me niet aan irriteer....wat ben ik toch een fascist!

Mijn dank is groot! aandacht van een genie is altijd een mooi iets :)

Na de belachelijke onderbreking van genaamde: MacB, graag terug on topic.

Correct, tijd voor wat intellectuele hoogstandjes van onze huis-genie "De Kelt" !

haha het laat je maar niet los he...je kan ook gewoon stoppen met reply'en ;)

EDIT: ik zie net dat ik geen moeilijke woordjes heb gebruikt in de bovenstaande zin, hopelijk wordt hij wel begrepen :(

lol volgens mij is wilders heel de tijd aan het denken: hoe krijg ik dat wijf in bed :D

maar ehm ja niet verwonderlijk toch dat ze hem daar meer in de spotlights hebben staan dan hier

Terug
Naar boven