super154
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha het laat je maar niet los he...je kan ook gewoon stoppen met reply'en
EDIT: ik zie net dat ik geen moeilijke woordjes heb gebruikt in de bovenstaande zin, hopelijk wordt hij wel begrepen![]()
lol volgens mij is wilders heel de tijd aan het denken: hoe krijg ik dat wijf in bed
maar ehm ja niet verwonderlijk toch dat ze hem daar meer in de spotlights hebben staan dan hier

Why do the Dutch people still speak of rasisme, what super154 said was he feels himself better then 95% of Maroccans ?
I can understand if you never been to Den Haag or Antwerp , or any town with alot of marrocan hangyouth, you have a nice life between park picknicks and flower decorating exercises.
But if u been to antwerp, and your sister has been hit against her head because she didnt tolerate there foul language, or been to Hollands spoor and have experienced the same thing with sister or whoever, you know its 90% marrocan youth, that yells at your sister whatever names, ad those kids are only 11 12 year old..
Its a big problem here in Netherlands, those kids grow up, and think they can get away with anything, and yes police rather hide in the bushes, and write down licence plates of people going to work to pay taxes..
If any of you dont understand, wear some tight cloths, and speak to atleast 10 muslims wether or not you could lend some money for train ticket..
Ja hoor, alleen wat last van interpunctie. Maar goed als je zo graag het laatste woord wil van een idiote dialoog wil ik je dat best gunnen hoor. Het kan me geen barst schelen. You're just words on a screen..

http://4.bp.blogspot.com/_7gMfGRr71...a-s/s1600-h/lonsdale+jongeren+leeuwaarden.jpg
Hij zei me dat hij hier ergens tussen zit.

Je trots voor Nederland is duidelijk te zien aangezien je (slecht) Engels spreekt.. Maar goed, ik ben al vaak in Antwerpen en Brussel geweest, maar liefst 50% van mijn vrienden zijn moslim. Ik heb zelfs ooit een lief gehad die moslim was. Als je niet tegen wat onnozel geroep kan van kleine kinderen zou je eens diep moeten nadenken. Dat van die spannende kleren is zelfs te belachelijk om een antwoord op te geven. Nogmaals, waarom dat Engels?
Indd, amerika is rechts en toch wonen er veel verschillende mensen, afro-amerikanen (zwarten) latijns-amerikanen en blanken, en toch is het land rechts, bewijs maar weer dat rechts niet eens wat te maken heeft met racisme wat dus de kleurlingen hier meteen schreeuwen als we met de feiten aankomen.
Jammer dat het zo moet hier.

mij maakt het ook niet uit, ik denk dat wij verkeerd begonnen zijn beginnerbb
Waar ik me wel ****ing aan erger is dat ik van de week, langs gouda 150 euro boete heb gekregen, vanwege door rood licht rijden.
Geen eens roodlicht, was gewoon geel, maar dan moet je al remmen, maar als je met 40 aan komt rijden, en achter een vrachtwagen waardoor je het hele stoplicht niet ziet, pass wanner je er door rijdt, en denkt "phoe geel'..
opdat moment kijk je naar links om rechts af te slaan, en zie je 2 wouten, in de bosjes staan kentekens noteren, op zo'n moment zie je in wat voor laffe k*t gemeenschap we met zijn allen leven..

http://4.bp.blogspot.com/_7gMfGRr71...a-s/s1600-h/lonsdale+jongeren+leeuwaarden.jpg
Hij zei me dat hij hier ergens tussen zit.

Super154, slaat dat getal in je nickname op het aantal woorden in je vocabulaire dat je wél fatsoenlijk kunt schrijven?
Jezus wat een zielig stukje.... En dan heb ik het zowel over het interview als over bovenstaande quote.

kan best zijn, maar gelukkig houden amerikanen meer rekening met hun medemens als in nederland........
ik kan me al niet eens meer herinneren wanneer een nederlander beleefd is geweest in het verkeer.......
![]()
wilders wordt daar overigens gewoon gebruikt om het amerikaanse volk weer wat banger te maken zodat ze er straks weer wat rare wetten bij kunnen verzinnen die de overheid nog meer macht over de burger geeft.
ben ik het volledig mee eens, maar daar heb je waarschijnlijk zelf ook verantwoordelijkheid voor.
met jouw taalgebruik kan ik me niet echt voorstellen met een slim iemand van doen te hebben, meer een parasiet van de maatschappij die denkt dat het nodig is om ook ff zijn klep open te trekken!
![]()