AndroidHealthClinic

welk deel van je benen train je met voetbal

Je hele benen, vraag je trainer of jij tijdens de wedstrijden de inworpen mag doen, doe ik zelf ook. Het enige wat ik nog moet trainen buiten het voetbal zijn mijn schuine buikspieren.

Rug (ook onderrug), schouders en zelfs de armen, het lijkt mij allemaal essentieel om goed te kunnen voetballen.

Rug (ook onderrug), schouders en zelfs de armen, het lijkt mij allemaal essentieel om goed te kunnen voetballen.
Gooi jij maar eens van achter je hoofd een bal, voel je het branden in je schouders en armen, voel je het trekken in je rug;)

Mooi, doe dat maar eens 18-25 keer per 90 minuten...iedere week herhalen

Uhm je beweert toch niet dat je door voetbal zodanig je lichaam traint dat je alleen schuine abs moet trainen ?
Wat denk je dat alle prof's doen ?

ik zou mn benen niet trainen:p verzuurde benen tijdens training en match no thanks:p liever jij dan ik . Tenzij je doel is op het podium staan.

Ik train mijn armen niet want ik tennis, en mijn benen niet omdat ik voetbal.

ik train niet want ik doe crosstrainen gebruik je alle spieren mee

ik wil hier in niemand zijn rapen schijten hoor, maar een hele hoop kennissen vn me voetballen, en ze hebben wel allemaal enorme kuiten hoor:eek:
mss dat het wel iets helpt

Kuiten zijn een vak apart.

ik wil hier in niemand zijn rapen schijten hoor, maar een hele hoop kennissen vn me voetballen, en ze hebben wel allemaal enorme kuiten hoor:eek:
mss dat het wel iets helpt

maar die zouden ook stevige kuiten gehad hebben, moesten ze geen sport gedaan hebben. is genetisch bepaald. als je geen kuiten hebt, kan je dat wel ontwikkelen door keihard je kuiten te trainen maar je zal nooit kuiten krijgen zoals iemand die van zichzelf al stevige kuiten heeft. heb je korte kuiten, kan je enkel dat korte deel wat dikker maken.

sinds ik voetbal maak ik de gains van me leven gigantiese benen hebben al die voetballers ook

Bij voetbal train je je benen eigenlijk niet, als je dit vereglijkt met ijshockey waar je benen het bijvoorbeeld veel zwaarder te verduren krijgen.
Het is alleen een feit dat je gewoon altijd je benen moet trainen!

Ik baal echt dat ik ben gestopt met voetballen, dan had ik pas benen gehad.

Voetbal is leuk, maar je traint vaak slechts de benen op uithoudingsvermogen en af en toe op explosiviteit. Wil je meer kracht en massa zal je toch echt moeten squatten.

Terug
Naar boven