MuscleMeat

welk is de bestre protiëne poeder?

dalijk vraagt ie nog wat whey is
maar ja wij hebben het ook met de tijd geleerd dus gun abel dat voordeel he.

Het belangrijkste zullen we bijna vergeten.

de polysachariden en peptiden ;)

Wat zijn proteinen.?

wat zijn eiwitten. Gallius.?

Wel, eiwitten zijn die dingetjes die in eieren zitten, maar niet de dooier he, want daar zit het niet in. En je moet er veel van eten, dan wordt je zo groot als ronnie.
Proteine, die zitten alleen maar is ShAkeSs, dus je moet er veel van drinken en dan wordt je zo sterk als ronnie.

Koolidraden zitten alleen in koolsoorten, zoals bloemkool en broccoli, dus daar moet je ook veel van eten.
En zetmeel zit oa in steak en kip.
Zo, zou je van mijn post geen sticky maken?Kan nog veel mensen helpen

• Topic Starter Topic Starter
Pure Whey Protein Isolate is dit misschien beter dan die euhmm... ja die andere wey(ben de naam vergeten) aangezien deze ongeveer 10% meer eiwitten bevatten en het beetje goedkoper is en goedkopere verzend kosten. Of bevat deze wei wey gevaarlijke proteines?

Wel, eiwitten zijn die dingetjes die in eieren zitten, maar niet de dooier he, want daar zit het niet in. En je moet er veel van eten, dan wordt je zo groot als ronnie.
Proteine, die zitten alleen maar is ShAkeSs, dus je moet er veel van drinken en dan wordt je zo sterk als ronnie.

Koolidraden zitten alleen in koolsoorten, zoals bloemkool en broccoli, dus daar moet je ook veel van eten.
Eerlijk gezegt denk ik dat je super dom bent? Ooit van studie gehoort??? Vergeet niet mijn vuilniszakken aan de deur op te halen :p

Pure Whey Protein Isolate is dit misschien beter dan die euhmm... ja die andere wey(ben de naam vergeten) aangezien deze ongeveer 10% meer eiwitten bevatten en het beetje goedkoper is en goedkopere verzend kosten. Of bevat deze wei wey gevaarlijke proteines?

in deze zitten de gevaarlijke polypeptide transversale proteinecarbiden.Hoewel het natuurlijk niet bewezen is dat ze gevaarlijk zijn, net als met anabowlen trouwens.
Zou ik dus maar laten staan

Eerlijk gezegt denk ik dat je super dom bent? Ooit van studie gehoort??? Vergeet niet mijn vuilniszakken aan de deur op te halen :p

oja, ik ben anders wel bezig aan mijn master industriële wetenschappen.
Aan je naam te horen en aan je schrijfkunsten te zien kom je bij mij het vuilnis ophalen

industriële wetenschappen = tso ik doe aso->humane wetenschappen -> ik maak direct onderscheid op jou en zie dat je een te groot imago hebt van jezelf en je jezelf ziet als één van de beste mense van de wereld, ga je leven beter wat beteren

dus ik zou protein 80 moeten pakken , het is de meest gezonde protein shake zonder gevaarlijke proteinen of andere ?

Beste Gallius,

Ik zou me is meer gaan verdiepen in de voedingsleer, als je echt aan BB doet.

in een eigeel zit namelijk wel eiwit ;)

Eigeel ,per 100 g.**

16 g. eiwit (eiwitkwaliteit 44%)

32 g. vet

0,3 g. koolhydraten

460 mg. omega-3 (220 mg LNA, 60 mg DPA, 180 mg DHA)

1,3 g. goede cholesterol

6 mg. vitamine E activiteit

886 µg. vitamine A

6 µg. vitamine D

147 µg. vitamine K

290 µg. vitamine B1

400 µg. vitamine B2

65 µg. vitamine B3

4 mg. vitamine B5

300 µg. vitamine B6

53 µg. vitamine B8 (biotine)

160 µg. vitamine B9 (foliumzuur)

2 µg. vitamine B12

140 mg. calcium

16 mg. magnesium

7 mg. ijzer

4 mg. zink

51 mg. natrium

138 mg. kalium

180 mg. chloor

590 mg. fosfor

125 µg. mangaan

350 µg. koper

17 µg. molybdeen

68 µg. vanadium

14 µg. nikkel

66 µg. borium

20 µg. chroom

35 µg. kobalt

30 µg. fluor

12 µg. jodium

19 µg. selenium

Koolidraden bedoel je koolhydraten. heeft niks met Koolsoorten te maken.

@ Abel je Iso-whey is een zeer goed eiwitproduct.

gevaarlijke eiwitten betsaan niet. peptiden aminozuren bcaa zit ook in je glas melk en in andere producten.

zou zeggen :google: en gij zult veel leren.

op dit forum staat ook veel info te lezen.

Hehe :p Dat is pas hulp maar voor alle zekerheid,Kan iemand anders ook confirmen dat het safe is en zo niet proofs geven? dank je :D

Terug
Naar boven