Fitness Seller

welk is de bestre protiëne poeder?

Hahaha..

Je moet gewoon veel zoeken op het forum. Dit soort dingen worden echt allerdaags besproken.

Beginnen met een goed voedingsschema lijkt me imo de beste oplossing.
Begin eens met in de juiste topic je eetschema te posten. Gewoon wat je
op dit moment eet en drinkt gedurende de dag. Dan krijg je vanzelf tips, en
aanbevelingen ivm eventuele aanvullingen van supplementen ;)

Succes iig

Hahaha..

Je moet gewoon veel zoeken op het forum. Dit soort dingen worden echt allerdaags besproken.

Beginnen met een goed voedingsschema lijkt me imo de beste oplossing.
Begin eens met in de juiste topic je eetschema te posten. Gewoon wat je
op dit moment eet en drinkt gedurende de dag. Dan krijg je vanzelf tips, en
aanbevelingen ivm eventuele aanvullingen van supplementen ;)

Succes iig

Een wijze Nederlander!

Probeer em te helpen superspider :D Zo werkte het voor mij iig wel.
Veel lezen, en je komt echt VEEL tegen

• Topic Starter Topic Starter
k ik heb die pure wey isolaat besteld maar. ik had voor betalen vooraf maken gekozen, toen kwam ik bij bevestiging en er stond schrijf het bedrag over naar deze rekening blablablah, ik heb dan gewoon volgende geklicked -> gereed . En dan kwam er op danku voor deze bestelling het product zal zo snel mogelijk geleverd worden.Dus het word morgen verstuurt of moet ik eerst betalen via bank voordat ze het verzenden?

k ik heb die pure wey isolaat besteld maar. ik had voor betalen vooraf maken gekozen, toen kwam ik bij bevestiging en er stond schrijf het bedrag over naar deze rekening blablablah, ik heb dan gewoon volgende geklicked -> gereed . En dan kwam er op danku voor deze bestelling het product zal zo snel mogelijk geleverd worden.Dus het word morgen verstuurt of moet ik eerst betalen via bank voordat ze het verzenden?

:rolleyes:

1st betalen dus :)

ja maar dan zou ik niet het bericht krijgen uw product word zo snel mogelijk verzonden:blink:

Dat is Frans, als je besteld en je betaald achteraf aan de postduif, deze vorm van bestellen doen de postbodes namelijk niet zelf meer tegenwoordig. Je moet voor het bedrag wat je bestelling kost bij de dierenwinkel vogelvoer kopen en dat aan de postduif geven als deze met je pakje afkomt! Heb me laatst voor €144.95 aan vogelzaad kunnen aanschaffen, dat waren zoveel zakken van 20 kg dat ik niet meer hoefde te squatten en te deadliften die dag, 2 vliegen in 1 klap!

ik heb nu 2.5kg wey ei isolaat kben het een klein weekej aant gebruiken maar kan het zijn dat het pigment vlekjes bevorderd??? kzal allesins in een paar dagen men trainings schema posten

Djeezus.. !!!
Wat een topic :cool:

:slotje::slotje::slotje:

Leuke topic... Kortom, Whey Isolaat is theoretisch veel "beter" dan Concentraat.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven