AndroidHealthClinic

Welk merk/winkel voor simpele effen shirtjes?

Bezoekers in dit topic

Aldun

Cool Novice
Lid geworden
16 jun 2015
Berichten
95
Waardering
7
Lengte
1m81
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Weet niet zo goed waar ik het moet plaatsen, maar ik denk dat jullie me hier vast mee kunnen helpen..:D

Ik zoek simpele effen shirtjes met een lichte v-hals van degelijke kwaliteit voor te sporten en casual wear, die goed vallen: boven wat strakker (niet zo los bij de armen, vind dat echt lelijk), en bij de buik juist niet te strak, want dat ziet er ook niet uit.

Ohja, en niet te duur zou natuurlijk ook fijn zijn. Welk merk of winkel zouden jullie aanraden? Ik heb ze de laatste paar keer bij de H&M gehaald, maar die verliezen zo snel hun vorm.
 
Bristol 2 voor 10 euro
 
Zeeman heeft dit soort shirtjes. €4 per stuk. Goede kwaliteit. Wel alleen in zwart en wit afaik.
 
Ik haal ze bij hema. Zwart, regular fit, geen v-hals (lelijk man). Slim fit is try hard. Een regular fit in een goed fysiek ziet er stukken indrukwekkender uit. Zwart is the way to roll. Niet te klein. 6 euro per shirt, goede kwaliteit.
 
Thanks allemaal, ik ga morgen gelijk ff checken. C&A shirtjes vind ik niet zo geweldig, die verliezen ook vrij snel hun vorm, toch bedankt.
 
Jeans centre
Stevige stof en valt goed op het lichaam imo
Draag ze zelf alleen als casual, heb wel een paar longsleeve basics die ik wel met trainen aandoe.
 
Ik haal meestal simpele shirts bij Asos.com (5 voor 30 euro geloof ik).
 
Zeeman. Blijven verbazend lang goed qua vorm! Gewoon die goedkoopste (weet niet precies hoe duur voor mannen, ik koop ze voor iets van 4 euro geloof ik)
 
Zeeman heeft dit soort shirtjes. €4 per stuk. Goede kwaliteit. Wel alleen in zwart en wit afaik.

+1 ik heb er een stuk of 10, ik dacht zelfs dat ze maar 3 euro zijn. Goede trainingsbroeken ook voor ongeveer zelfde prijs.
 
Armani. Perfecte pasvorm en die basics zijn ook niet te duur.
 
Haal ze altijd bij de Zalando :)
 
Gymshark bevalt mij goed. Zit wel strak.
 
Primark, 2,50 per stuk. Moet wel erbij vermelden dat ze wat groter vallen dan gemiddeld, dus je kan met een maatje kleiner wegkomen, en probeer wit te vermijden, die zijn bijna seethrough haha
 
Chasin en G-star hebben goede basics zijn alleen wel iets duurder. Hema is ook wel prima.
 
Die van primark kan na 2 keer dragen de prullenbak, die mouwen verfrommelen dan.
 
Heb die van de Zeeman maar eens gehaald.. En tot nu toe lijken ze betere kwaliteit dan enig ander shirtje dat ik ooit heb gehad. Goeie tips guys :D
 
Back
Naar boven