AndroidHealthClinic

Welk protiëne poeder

gieljaam

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Ik ben bezig met te bulken en ik zoek goeie poeders die me lean mass kunnen geven, ik heb al true mass van bsn genomen, en ben nu bezig met volumass 35 van scitec nutrition. Kan iemand anders me nog goeie aanraden die misschien nog meer voor me kunnen doen? Ik zag bv op de site van scitec nog de jumbo professional.

Protein perfection mix van Bodyenfitshop.nl ;)

• Topic Starter Topic Starter
Weet er iemand iets van al die amerikaanse poeders?

Hoe zit je voedingsschemanu al ineen? Want dan kan je mischien een shake nemen die beter op je voedingsschemainspeeld?

Lean gainer van B&F

PVL Mutant Mass weightgainer (1050kcal 170gr koolhydraten en 52gr eiwitten /shake) of Optimum Nutrition Oats&Whey (200kcal 22gr koolhydraten en 24gr eiwitten /shake), zeer goede shakes en zéér populair.

En dit:
Hoe zit je voedingsschemanu al ineen? Want dan kan je mischien een shake nemen die beter op je voedingsschemainspeeld?

Laatst bewerkt:
Mijn probleem is, ik ben militair en leef in de kazerne. En de keuken ginder is niet bepaald sportvriendelijk. Ik haal dus al mijn voeding zelf maar zelden warme maaltijden, af en toe eens een warme kip uit de supermarkt en groetjes van thuis. Maar meestal zijn het maaltijden met brood/pasta met kip of roastbeef, eieren. Maar ik zoek specifiek een shake voor voor en na de training, een mass gainer zoals true mass.

Voor onmiddellijk na de workout drink je best een whey shake zoals Optimum Nutrition Whey Gold Standard (24gr eiwit/scoop van 29gr). Als maaltijdvervanger is de Mutant Mass zeker interessant.

Op welke tijdstippen ga je trainen?

Laatst bewerkt:
Om 17u meestal

En na de training kan je een warme maaltijd eten? Zoja, is een whey-shake onmiddellijk na je workout voldoende.

Nee geen warme maaltijd, maar na de training neem ik wel de advanced post workout van xxlnutrition

Vind de vanile beetje chemisch...

Vind vanille ook een beetje chemisch. Isolaat whey chocolade smaak is echt een aanrader. Vooral met melk geshaked smaakt hij echt heeeerlijk, is gewoon chocolade melk. Cookies en Cream is ook een smaak om aan te bevelen.

Terug
Naar boven